Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kimmie261 schreef:een pup heeft geen enkele intentie om roedelbaas te willen zijn,zijn baby's ,dieren die gewend zijn ( en geboren zijn om) in een roedel te leven...
en wij mensen menen dat een baby hondje koud weg van een warm nest zich wel prettig voelt eenzaam opgesloten in een ijzeren kooi al dan niet met een kruikje en een wekker.....
bang dat het anders enige rangorde problemen ( al dan niet later) geeft...
ik leef hier best met wat grotere honden,maar hier geldt geen enkele regel wat betreft die rangorde regeltjes,en toch weten ze best dat ik de baas ben als het nodig is,maar moet zeggen dat ik echt niet de hele dag als een haan door het huis moet lopen omdat anders mijn honden een plek in kunnen nemen hoor,die zijn daar helemaal niet eens mee bezig,niet onderling en zeker al niet met mij als mens zijnde

Had een deken over de bench gelegd en een shirgt van mij om de kruik en ze heeft op een paar jammerende geluidjes na goed doorgeslapen.

Daarna is hij bij mijn andere hondje in de keuken gaan slapen,samen in de mand..Ik vind het eigenlijk best raar dat veel pups veel tijd in een bench door moeten brengen en het beviel mij zo prima..De reisbench staat er nog steeds,naast de mand en hier slapen ze soms ook nog in(uiteraard met deur open)..Ook ik vind het zielig een pup te laten janken,want hij voelt zich immers alleen zo uit het nest en dat is best traumatisch voor zon diertje,.

ruin_lover schreef:Hoe deden jullie dat dan met het huishouden enzo? Ze vraagt namelijk constant aandacht en als ik niks anders te doen heb is dat natuurlijk heel erg leuk maar ik zal af en toe ook wat moeten poetsen enz.
Moet ik dan maar gewoon even mijn ding doen en haar even laten piepen beneden?