Nagellak voor honden, hot or not?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hot or not?

Hot
14 (7%)
Not
167 (92%)

Totaal aantal stemmen: 181

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:17

NOT natuurlijk, hoewel mijn dochter er anders overdenkt.Vlak voor dat mijn man naar de IPOtraining ging met onze reu,had ze die voorzien van roze nagelak := ,hij kon niet anders dan vertrekken.Man was not amused.Ik stiekem wel toen ik zijn kwade kop zag. :o

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 20:22

Nee hoor! Was niet serieus ;-)
Haha, maar hij zou het prima toelaten volgens mij.. Goedzak dat het is!

Nee.. Onze hond is puur natuur (op de chip na).. Zakkie er nog aan, geen halsbanden o.i.d.
scharrelt lekker de hele dag rond op de boerderij (en de 40 ha die erbij hoort).
En komt (gelukkig) niet in huis. (Behalve in bijzondere omstandigheden).

(ooit was hij eens compleet overstuur 's nachts, toen op het chemiepark een vrachtwagen met
natrium in de fik stond. Dat gaf een hele harde knal en een hele vieze doordringende lucht. Hij heeft
me toen wakker geblaft en we hebben samen op de bank gezeten (met de tv aan) wachten tot het luchtalarm aanging.
Dat was wel even heel spannend, want luchtalarm ging niet aan (3 uur 'snachts en ze wilden geen paniek zaaien) maar de brandweer trok zich
terug. Toen mijn ouders maar wakker gemaakt.. Toen mijn pa beneden kwam was de hond meteen overstuur (want natuurlijk mag hij niet op de bank zitten :o , best wel sneu.. :') ) En toen pa zelf ging zitten en hem weer op de bank riep, sjeesde hij als een dolle stier door de woonkamer heen en heeft daarbij het een en ander in zijn lompheid van tafel gegooid ;-) )

Heel verhaal, haha

Enneh, al zou ik een jasje voor hem hebben is deze in 2 minuten zwart :')

Annemiek80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 23:24

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 00:52

Ik vind dat de honden in die link volledig in hun recht staan hun eigenaars te bijten. hard.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 10:35

Come on dat ziet er toch niet uit? :roll: Not dus.

Kuggur schreef:
Ik vind dat de honden in die link volledig in hun recht staan hun eigenaars te bijten. hard.

:D

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 10:40

_JTM schreef:
NOT!
Ik vind jasjes al belachelijk om aan te doen bij honden, laat staan nagellak.

Jasjes zijn wat anders dan nagels lakken!
Een windhond of een hondje met een dunne vacht, moet je gewoon wat warms aantrekken dan hebben zij het gewoon koud.

_Cher

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:41

Ik vind het er wel grappig uitzien, maar zou het bij mijn hond echt niet doen :')

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 18:09

annebe schreef:
_JTM schreef:
NOT!
Ik vind jasjes al belachelijk om aan te doen bij honden, laat staan nagellak.

Jasjes zijn wat anders dan nagels lakken!
Een windhond of een hondje met een dunne vacht, moet je gewoon wat warms aantrekken dan hebben zij het gewoon koud.

ja dat klopt, maar 90% van de honden wat met jasjes lopen zijn geen honden wat de jasjes Nodig hebben, maar die wat gewoon ermee rond moeten lopen voor de 'mooi'..
Maar goed, het topic gaat ook niet over jasjes.. Al vind ik dat ook echt Not done, tenzij noodzakelijk zoals in geval van windhond inderdaad die dat gewoon nodig hebben
Nagellak: NOT.. pff omg.. verzinnen telkens maar weer wat nieuws