Zo wat een hoop reacties weer, en bij uitgelicht tussen alle paardjes, leuk 
Haha GamblersCup ze krijgen bijna niks, staan niet eens op de wei (alleen zand en stenen straten) en krijgen ook absoluut niet veel hooi maar je moet ze toch wat te eten geven... ze worden dik van lucht! Maar hij is al wel wat afgevallen, hopelijk gaat er nog meer vanaf 
geezzzke schreef:Prachtig dier! Ik zou het best leuk vinden al er eens wat meer mooie ezelfoto's op bokt verschijnen!
Een paar jaar terug stonden ze wel vaker op bokt, maar ik plaats nu zelden foto's. Maar ik zal mijn best doen 
arankeng schreef:Wat een zwoele blik! Maar je ziet de wilde vurige hengst er diep inzitten

Hahaha 
@mick75 ze zijn gewoon ontzettend leuk 
Het kost soms wat meer tijd, maar hij volgt me eigenlijk altijd braaf. Soms heeft hij gewoon wat langer bedenktijd nodig 
Sommige ezelhengsten zijn wat feller naar kleinere dieren toe, en ook met name ezels die geen maatje hebben en hun ei niet kwijt kunnen willen nog wel eens ruw met kleinere dieren omgaan omdat ze gewoon graag willen spelen en op z'n ezels gaat dat gewoon vrij ruw. Kleinere dieren kunnen daar natuurlijk niet zo goed tegen... het is altijd belangrijk dat ze een maatje hebben.