Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
didam ga ik ook heen (daar train ik) ik wil ook naar arnhem. st. Oedenrode is ook een fijne wedstrijd, dus daar wil ik ook heen.
nee hoor ondanks heel veel dingen die niet zo lekker liepen heeft ze ook erg mooie rondjes laten zien en heeft ze eigenlijk alles met een redelijke vaart gepakt. NoiRaM schreef:wat een leuk topic !!
Ik meld me ook even alleen helaas is onze pup nog te jong hier voor ( 10 week )
we beginnen over 2 weken met de basis puppy cursus en willen dit steeds verder uitbreiden dus ook naar agility en of flyball..
Kan niet wachten om hier mee te beginnen , lijkt me echt fantastisch.
Mijn vriend en ik hebben een black & tan Jack russel pup ( verwachte maat is 24 cm ) , ga er van uit dat hij dit straks ook super leuk vind om te doen.. het begint nu al een springer en renner te worden..

NoiRaM schreef:Meet ; BALOU ( we hebben hem deze naam gegeven omdat het echt een beertje was en de dikste van t nest.. )
[ Afbeelding ]
onze eerste ontmoeting toen was hij 4 week oud dacht ik
[ Afbeelding ]
8,5 a 9 week oud
[ Afbeelding ]
foto van afgelopen weekend 10 week oud
<3
<3
<3
<3
<3

Applelover schreef:NoiRaM schreef:Meet ; BALOU ( we hebben hem deze naam gegeven omdat het echt een beertje was en de dikste van t nest.. )
[ Afbeelding ]
onze eerste ontmoeting toen was hij 4 week oud dacht ik
[ Afbeelding ]
8,5 a 9 week oud
[ Afbeelding ]
foto van afgelopen weekend 10 week oud![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<3
![]()
![]()
![]()
<3
![]()
![]()
![]()
<3
![]()
![]()
![]()
<3
![]()
![]()
![]()
<3
![]()
![]()
![]()
Die is echt heel lieff

NoiRaM schreef:@Santos mooie JR !!! volgens mij heb ik laatst een keer gereageerd in een topic van je ...
Ik kan je helaas nog niks over cursussen vertellen..
Wij melden ons aan bij een Kynocologen Club , die van allerlei cursussen doet en sporten..
!
. 
jr zijn zeer geschikt voor agility. Lekker fel. Ik ben een beetje allergisch voor de term jack russel karakter. Iedere jack kan een leuke jack zijn... dat ligt voor 80% aan de opvoeding. ..