Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Desteney_ schreef:Wanneer ik haar ga uitlaten met de andere hond (Franse bulldog) moet ik heel lang op haar wachten omdat ze je eerst nog een halfuur aan staat te gapen met die typische chihuahua blik, dit terwijl de andere hond haar behoeften al lang gedaan heeft. Constant opnieuw, opnieuw en opnieuw. Het zijn gewoon allemaal van die kleine dingen waar ik me énorm aan erger..
MoonChloe schreef:Zeker weten dat het hondje het probleem is? Misschien is de verstandhouding van je moeder met het hondje wel het probleem? Dat je jaloers bent op het hondje dat hij veel aandacht krijgt van je moeder o.i.d.
Desteney_ schreef:Ik vind het ook meer dan normaal. M'n moeder is ook 56, dus die is ook niet meer topfit. Vind het dan ook niet erg om dingen te doen, maar vind het wel sneu voor haar dat ik niet met die hond op kan schieten.
56 is niet het eind van je leven hoor. Je bent niet oud op 56-jarigr leeftijd 

Was ook niet de enige die dat vond gelukkig. Haten doe ik niet, dus zal dat woord ook niet gebruiken, maar man, alleen al het zien van die hond gaf me de rillingen
Hij kon zeer agressief over komen, bedelde veel en blafte ook veel en hard. Nou nee dankje
(was een maatje rotweiler) 
verootjoo schreef:Desteney_ schreef:Ik vind het ook meer dan normaal. M'n moeder is ook 56, dus die is ook niet meer topfit. Vind het dan ook niet erg om dingen te doen, maar vind het wel sneu voor haar dat ik niet met die hond op kan schieten.56 is niet het eind van je leven hoor. Je bent niet oud op 56-jarigr leeftijd
verder lijkt me dit ook een kwestie van puberhormonen.
?
Ik begrijp je wel. Je ergert je gewoon aan het diertje omdat het misschien zo traag is, terwijl je al geen zin hebt om hem uit te laten? En dan staat hij je waarschijnlijk nog zo doodstil aan te staren ook: http://media1.break.com/dnet/media/2008 ... 4_prod.JPG werkt het misschien op je zenuwen?

, hooguit langzamer en met meer blikken naar jou toe omdat het dier stik onzeker van jou word omdat het beestje voelt dat jij je staat te ergeren en geen idee heeft wat het fout doet.