Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
monnikenburg schreef:zou kunnen dat ze misschien een rare sprong heeft gemaakt en haar ruggengraat heeft beschadigd?
Maar ik gok toch op iets in de hersenen.
Hopelijk kom je er morgen achter en kan er wat aan gedaan worden.
monnikenburg schreef:tsja leeftijd heeft er niet veel mee te maken. Een beroerte of infarct ontstaat vaak door een zwakke plek in een bloedvat in de hersenen, of er schiet een bloedpropje ergens heen. In ieder geval gaat er iets goed mis en vaak is de schade permanent indien er niet direct ingegrepen kan worden. Overigens wil het niet zeggen dat als er dus gelijk iets aan gedaan wordt de kans op overleven gegarandeerd kan worden hoor. Als het een beroerte ofzo is geweest zal dat in ieder geval niet uit zichzelf herstellen en zal de kans op overlijden vrees ik heel groot zijn.
monnikenburg schreef:Tsja dat is gewoon enorme pech hebben. Voor hetzelfde geld was het met je 8 jarige konijn gebeurd. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal en kunnen op elke leeftijd gebeuren.
Ik heb in December mijn konijn in moeten laten slapen, die was ruim 11 jaar. Een vriendin van me heeft vorige week een konijn dood in het hok gevonden wat nog geen 2 was dus zo zie je met elke leeftijd kan er wat gebeuren.
hou dr goed in de gaten maar dat zal vast wel lukken