Zou er echt totaal niet blij van worden als iemand anders zich met mijn beestjes zou bemoeien. Zelfs ander voer kopen zonder te overleggen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
om niks aan het toeval over te laten. (van een ruim overschot aan voer/benodigdheden tot alle belangrijke telefoon nummers)
.
vooral de laatste alinea.
ze loopt zelf naar binnen. Deur open, of al hadden we een kattenluikje. (Kattenluikje met chipherkenning is een optie, maar dan ben ik weer eens honderd euro aan ze kwijt.) En ik heb verder gewoon geen last van haar.
) had ik eigenlijk vooraf even stil moeten staan bij de situatie: Die mensen wonen hier al járen, en vragen aan hun nieuwe buurvrouw om voor hun dieren te zorgen. Persoonlijk wil ik mensen altijd wel enigszins kennen, voor ze mijn dieren toe te vertrouwen. Dus eigenlijk had ik toen moeten nadenken, en nee moeten zeggen. (maar ja, dat doe je niet zo snel bij je nieuwe buurtjes) Want dat geeft blijkbaar al aan, dat ze er anders over denken dan ik. Whaha, ben ik nog te volgen?
)
.
xSlvna schreef:En wie zet een kitten op een dieet?
Goedkoop voer geef je trouwens ook niet voor de gezondheid van je kat, enkel voor je beurs, met kwalitatief gezien beter voer doe je dus niks verkeerd.
(ook al zie jij het graag anders).
om eerlijk te zijn, dat is de buren hun eigen schuld, ze hadden niet weg moeten gaan bij een kitten juist in zo'n belangrijke fase. Als er dan nog kinderen zijn die de kat niet kent, en dan moeten bevallen, nja ik zou het ook wel weten als ik een kat was.
Yinnar schreef:Tijdens de vakantie pas ik altijd op de honden en katten van vrienden van mij. Ik verwen ze die drie weken ook schandalig. Lekkere voeding, botjes etc. etc. Niets mis mee toch?
Citaat:Tijdens de vakantie pas ik altijd op de honden en katten van vrienden van mij. Ik verwen ze die drie weken ook schandalig. Lekkere voeding, botjes etc. etc. Niets mis mee toch? Ze krijgen hetzelfde als anders alleen wat extra's. De honden mogen op de bank wat ze normaal niet mogen. De katten mogen binnen. De eigenaren interesseert het niets. Als ze weer terug zijn doen ze het toch weer op hun manier.