Poeh geen tanden meer over?? Dan zal dat hoogstwaarschijnlijk weggerot zijn. En ik kan je zeggen dat dat een zeer pijnlijk proces is. Tanden vallen niet zomaar uit je mond, daar gaat wat aan vooraf. Mager worden ze ook niet in een paar dagen idd en dof ook niet. Bloedonderzoek zal vast het een en ander uitsluiten. En een beetje dierenarts zal niet zomaar een dier in laten slapen zonder onderzoek, tenzij het dier zo vreselijk slecht is dat het echt niet meer te redden is. Maar het kan best zijn dat de prognose nu slecht is, misschien was dat een paar weken geleden heel anders. Katten moeten eten anders gaan ze dood. Succes, ik moet wel zeggen dat ik me wel kan vinden in de reacties hierboven. Hopelijk kan je haar straks gewoon weer mee naar huis nemen.
lady62
Geplaatst: 28-02-13 14:54
hallo
een dier dat niet in orde is daar ga je toch gewoon mee naar de dierenarts ik snap je oproep niet wij kunnen toch ook niet bij het diertje binnen kijken is het ziek kies je voor behandelen of inslapen die keuze maak je toch zelf dat is niet makkelijk maar wel nodig
Air
Geplaatst: 28-02-13 14:56
Je wijst wel degelijk wat af en het is zeer tegenstrijdig dat je in die 3 weken niet bij de dierenarts bent geweest maar haar niet wil laten lijden Je zegt dat er een open spreekuur was van 2 tot half 3... waarom zit je hier dan nog leuk door te typen
Maar ik denk dat als je later kinderen hebt ze ook maar aan inslapen moeten denken als je een kunstgebit nodig hebt.....
Buffelo
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-13 15:01
Ik zal er aan denken als ik kinderen krijg, Air. Volgens mij heb ik al aangegeven dat ik vanmiddag met haar naar de dieren arts ga.
En ja dat is vanmiddag omdat ik in een boerendorp woon en geen auto heb, mijn vriend is vanmiddag thuis en dan ga ik..
Air
Geplaatst: 28-02-13 15:04
Volgens mij niet Je gaf vanmorgen aan dat je de DA zou bellen, later zeg je dat je dat toch niet doet omdat je weet dat er open spreek uur is van 2 tot half 3 en van 7 tot half 8.
Wij hebben laatst ook een van onze katten naar de da gebracht om zijn gebit op te laten knappen...Uiteindelijk heeft hijnu nog maar 1 hoektandje over haha, de rest was te slecht, hij heeft 3 dagen blikvoer gehad, daarna kon hij weer brokken eten, dus dat zou bij jou kat denk ik niet het enige probleem zijn, ik hoop dat de da uitsluitsel kan geven en dat het meevalt.
lisselotje
Geplaatst: 28-02-13 15:44
kat maar 7?? misschien omdat ze ondersteboven gereden worden, maar normaal wordt een kat toch wel 16 a 18 jaar oud hoor, met pieken nr 20.
Dus van een kat van 13 kan je nog jaren genieten...