Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

magda_90 schreef:Hier in de supermarkten is tofu nog net zo duur als 200 a 300 gram normaal gehakt viel mij vandaag op. Voor de rest zul je dan toch groenten moeten hebben, of ik ben qua vegetarisch niet up to date. Dan hoor ik dat ook graag.
Edit: koop inderdaad maar een duurder stuk en snij het door midden (en vul de rest op met groente dat net zo duur is soms?). Die reactie was te verwachten. Fijn dat jullie het zo makkelijk kunnen zeggen en denken. Nu nog beseffen dat het niet voor iedereen zo makkelijk is.
je hoeft in principe niet eens vervangers te eten als je gewoon goed op de rest van je voeding let. Met peulvruchten ed kun je al veel vervangen bijvoorbeeld. Je kunt echt best goedkoop eten als vegetariër zijnde 
magda_90 schreef:Bente, over die laatste "luie" groep heb ik het eigenlijk ook niet. Daarin geef ik jullie wel gelijk. Er zijn helaas ook anderen die echt benard zitten.
Overigens ga ik van het weekend eens kijken naar de andere aanvullende vegetarische zaken. Al klinkt dit voor nu duurder in mijn oren dan een bakje gehakt en groenten.
Juangi schreef:Genetisch gemanipuleerd word vaak verkeerd bekeken. Het is dus een oorspronkelijk normale kip, waar in de DNA een verandering is gebracht zodat het sneller groeit. Uiteindelijk ontstaat er zo een nieuw kippenras met alleen maar kippen die sneller groeien. Dit is ook zo gebeurd bij de dikbilkoeien en bepaalde varkensrassen.