Kuggur schreef:Mijn honden eten trouwens óók mest, maar (gelukkig) niet van andere honden, maar van de paarden en schapen. En daar heb ik niets op tegen, alleen maar gezond.
Heel gezond alle wormkuren en noem maar op
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en constant belonen wanneer ze kwam en afstraffen als het niet hielp. Dat afstraffen deden we door bijv. een slipketting hard op de grond te gooien (of iets wat echt een kabaal maakte) waardoor ze schrok en de poep 'vergat'. Dan heel veel belonen want dan bevestig je dat poep eten 'eng' is en iets negatiefs. Dus gaan ze het niet eten.SuzanH schreef:Kuggur schreef:Mijn honden eten trouwens óók mest, maar (gelukkig) niet van andere honden, maar van de paarden en schapen. En daar heb ik niets op tegen, alleen maar gezond.
Heel gezond alle wormkuren en noem maar op
Mijn jongste hond is gek op kattenpoep (gelukkig niet op hondenpoep) en als ik het zie liggen loop ik er expres langs en als ze er naartoe wil gaan straf ik haar (rukje aan de riem, nee foei!!). En als ze er langs loopt en het negeert dan belonen. Maar het is hardnekkig hoor, als ze eenmaal de smaak te pakken hebben....
heeft de hond de wei uit gejaagt toen ie zat te smullen xd sindsdien eet ie geen poep meer en blijft ie uit de wei. Hij loopt altijd los bij de paarden zodat hij weg kan wanneer nodig
. Ohh kattenpoep eet ie nog wel ismaar dat kotst ie altij uit
"Goed zo!! Ja de poep is eng héa? Kom maar hoor!!" Kuggur schreef:Och, plantaardige vezels en "probiotica" bacterien (kun je ook voor veel geld in een potje in de dierenwinkel kopen)
Goed voor de spijsvertering.
Kuggur schreef:Och, plantaardige vezels en "probiotica" bacterien (kun je ook voor veel geld in een potje in de dierenwinkel kopen)
Goed voor de spijsvertering.
Ruga schreef:nine1987 schreef:aangezien je altijd de kans hebt dat het mest betreft van een paard dat net ontwormd is..
Je weet toch zelf wel wanneer je je paarden ontwormt, en waarmee. Beetje vreemd argument.
cinn87 schreef:Op het moment dat ie aanstalten maakt om de drol op te eten een sleutelbos naast hem neergooien. Zorgt dat ie niet ziet dat de sleutelbos van jouw afkomt. Door het schrikken zal ie het daarna wel laten om nog naar een drol te kijken.