annnepannne schreef:Nou Kahawa, als je dan perse je zin wil hebben, dan geef ik je die maar.
Ik woon op een melkveebedrijf, komen dus regelmatig handelaren over de vloer en als er een ding is dat zeker is is dat de 'heldhaftige' verhalen van de handelaren nooit over koeien gaan!
Hier kalft elke week wel een koe, maar mijn zowel mijn vader als mijn opa als de rest die er ooit bij is geweest is nog nooit aangevallen door een koe. Wel heeft mijn vader ooit moeten rennen voor zijn leven door stieren. Ook een handelaar die een flink ongeluk gehad heeft met een stier en ook met ossen moet hij altijd oppassen. Ik snap niet wat jij hier mee wilt bereiken, TS is 13, een KIND! Een kind met een stier of os zou ik toch niet blij van worden, ik wil er zelf ook niet bij in de buurt komen. Koeien zijn ook niet altijd lieverdjes maar het is een feit dat ze minder gevaarlijk zijn.
Ik heb ook nog een vader er moeder hoor!
En ja,ik ben wel eens een keertje ''aangevallen'' door een stier ja,maar als je niets probeert geraak je toch ook nergens?
Er heeft me ook al wel eens een koe in mijn buik gestampt. Ja en? Daar word je pas sterker van. En daar geraak je ook wel overheen hoor! Ik ga toch ooit dood net zoals de rest. Dus dan kan ik er maar beter van genieten he..
Laatst bijgewerkt door SienenIvo op 23-02-13 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt