Dieren in rolstoelen, wat vind jij ervan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:15

Geryon schreef:
Ik vind het zeker niet te ver gaan voor een kat of hond, als deze nog gewoon vrolijk door kan leven.

Als dat een optie was dan had ik echt niet zomaar mijn hond laten inslapen. Dat van de shetlander vind ik wel erg raar?

Vrolijk?

Mijn kat in zo'n karretje betekend niet meer ekker aan de krabpaa hangen want dat rolt ie weg. Poezel kan niet meer lekker boven op de kast springen, op het aquarium komen, wegrennen van de andere kat, zich verdedigen.

Sorry mensen die dt doen zijn egoisten.

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 19:18

Ik vind het ook eerder naar egoisme neigen dan dat je er het dier mee helpt.
Persoonlijk zou ik er dan ook nooit voor kiezen. :n

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 17:20

Cowgirl schreef:
Geryon schreef:
Ik vind het zeker niet te ver gaan voor een kat of hond, als deze nog gewoon vrolijk door kan leven.

Als dat een optie was dan had ik echt niet zomaar mijn hond laten inslapen. Dat van de shetlander vind ik wel erg raar?

Vrolijk?

Mijn kat in zo'n karretje betekend niet meer ekker aan de krabpaa hangen want dat rolt ie weg. Poezel kan niet meer lekker boven op de kast springen, op het aquarium komen, wegrennen van de andere kat, zich verdedigen.

Sorry mensen die dt doen zijn egoisten.

Dan kan de jouwe dat dus niet. Net als mijn kat, een echte jager. Die zou ik het ook niet aan doen.

Ik vind mensen die dit doen zeker geen egoïsten. Ik gun mijn huisdieren een lange leuke tijd hier op aarde :D Dus zouden die nog even vrolijk en gelukkig zijn met karretje, dan leven ze verder met een karretje.