Jammer dat de kweker zo onverschillig doet. Als hij er maar eentje aanraad zou ik direct een andere kweker zoeken. Apart advies
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mee onder de douche.......Sjors schreef:Wilawander schreef:Ik kweek nu al een aantal jaren parkieten met ca. 600 jongen per jaar .![]()
maar wel heel erg leuk. Heb twee reusachtige volières en dan nog een grote kweekruimte in huis waar ik zomers en de winter kweken kan. En nog kan ik niet voldoen aan de navraag. Aan dierenwinkels verkopen wij niet. jamiroquai schreef:Ik heb hem gemaid, wilawander.
Advies gevraagd:
Eerst 1 vogel en dan na een paar weken nog 1? Of 2 tegelijk?
Eerst een paar weken in een binnenkooi om ze meer aandacht te kunnen geven en als het buiten wat warmer wordt, naar buiten? Of meteen buiten?

Nwktje schreef:Ik heb stiekem ook nog een vraagje, nou is 1 parkieten koppeltje broeds en heeft 5 eitjes gelegd. 1 Daarvan is uitgekomen en nu is het wachten op de rest. Het probleem is dat we denken dat de andere eitjes niet bevrucht zijn omdat deze een beetje roze zijn. Op internet hadden we gelezen dat deze dan niet bevrucht zijn. Nu de vraag wat moeten we met de onbevruchte eitjes doen? Het 1e vogeltje is een week geleden uit het ei gekomen. Nu is er nog een kans dat er nog een eitje uit kan komen. Dat weten we ook maar we weten ook wel zeker dat er eitjes die niet bevrucht zijn er bij zitten. Wanneer zouden wij deze moeten weg halen of doet het popje dat zelf?