Wil je iets nuttigs met je hond doen kan het niet!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

essiesilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:04

nee liefje :(:) ik :(:) heb idd getraind bij mensen met borders ;) en dat was en heel leuk en het ging heel goed, daarna mijn eigen schaapjes gekocht dus wees gerust ik zit onder de pannen :P
het feit blijft dat veel trainers met borders ook alleen borders aan nemen en zoals in mijn eerste post beschreven begrijp ik dat ;)

VillaNeusjes

Re: Wil je iets nuttigs met je hond doen kan het niet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:16

Bij ons zijn ze voor kids speciale cursussen gestart :) dat is overigens ook een kynologenclub. Maar iedereen mag daar trainen. Papieren of niet.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:18

ik heb 1 keer met mijn hond zo'n training bij onze club gedaan en daar was het enige zit af en meelopen wat we gedaan hebben maar dat kan ik onderhand wel.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:26

essiesilly schreef:
nee liefje :(:) ik :(:) heb idd getraind bij mensen met borders ;) en dat was en heel leuk en het ging heel goed, daarna mijn eigen schaapjes gekocht dus wees gerust ik zit onder de pannen :P
het feit blijft dat veel trainers met borders ook alleen borders aan nemen en zoals in mijn eerste post beschreven begrijp ik dat ;)

Dit "liefje" is oud genoeg je vader te zijn, ik neem maar even aan dat je in "rl" niet zo´n toon zou aanslaan.
Leuk dat het zo goed is gegaan met je honden, en je schapen. Het ontgaat me dan eigenlijk waar je je in de eerste plaats zo over opgewonden hebt, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:26

liliekska schreef:
ik heb 1 keer met mijn hond zo'n training bij onze club gedaan en daar was het enige zit af en meelopen wat we gedaan hebben maar dat kan ik onderhand wel.

Je moet ergens beginnen he en ook hun kijken dan wat mensen kunnen.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:27

ja dat begrijp ik ook wel hoor :) maar heb nu een prima training.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:36

Hahahhahahahahahha! Kuggur is een man? Dat verklaart zo ontzettend veel :')

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 17:42

Fijn dat ik je heb geamuseerd Hhilde, maar de reden van je virtuele lachbui begrijp ik niet helemaal, wat verklaart mijn geslacht precies in jouw beleving...?

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-13 18:16

troi schreef:
Wat een elitair gezeur zeg.. Ik zou niet eens bij zo'n club willen trainen..

Heeft niks met elitair gezeur te maken, wél met het feit dat ze examengroepen willen creëren en dat de meeste mensen hier ook voor komen trainen.
Dus niet om de hond bezig te houden, maar echt om ergens naar toe te werken.
IPO cursussen bijvoorbeeld, daar mag je alleen met werkhondenrassen deelnemen aan het examen.

Speuren is zeker een leuke manier om je hond bezig te houden TS, maar ook SHH en GG zijn leuk, kijk maar eens op www.fhn.nl daar kun je ook alle verenigingen in jouw buurt vinden.