Rondhuppelen mag voorlopig niet... Pas weer over 10 dagen.Fargo: nacht is ze ook prima doorgekomen. Ik heb echt op één oor gelegen om er snel bij te zijn, maar niets gehoord en vanmorgen kon ik een hoop gegaap krijgen

Smileydees: ik wist eerlijk niet dat het toch nog zoveel voor komt. Ja, over katten/honden met 3 poten heb ik regelmatig wel gehoord, en dat dat best goed ging ook, maar de succesverhalen vliegen me om de oren! Ben er blij mee!
Petraaken: over 13 dagen gaan de hechtingen eruit. Zou idealiter een klein ietsje eerder zijn, maar de DA die haar heeft geopereerd heeft verzocht zelf de controle te mogen doen, maar werkt alleen bepaalde dagen.
Koper: thanks
Ik heb zelden een dier doelbewust onder narcose laten brengen. Alleen voor castraties/sterilisaties. En T nog toen ze voor wondtoilet moest, maar dat is uiteindelijk zonder narcose gedaan. Nu was het toch wel spannend, Trouble is supersterk maar ze heeft al zoveel te verduren gehad...Jans: je weet het he, zaterdag

takkie_muis: ze probeert nu al stiekem te bewegen, al mag ze dat nog niet. Ik denk dat ze straks op een kangaroomanier gaat hoppen, dat zou wel iets voor haar zijn

lizy29: ze heeft zichzelf idd gedurdende de hele avond wel laten gelden. Fijn geslapen met juiste randvoorwaarden, en verder vooral kabaal als er iets niet goed is. Het is (helaas) ook allemaal niet nieuw voor haar, benchverpleging. Al heeft het als voordeel dat ik haar nu gewoon zonder kraag of iets in een doos naast de laptop heeft staan. Na 2 pogingen eruit te klimmen heeft ze zich overgegeven en blijft ze lekker haar ding doen.
Ze ziet er wel echt een beetje misvormd uit nu
Er is wel heel erg ruim haar weggeschoren (denk tenminste dat het overdadig is. Litteken is iig helemaal blootgelegd).Assistente belde vanmiddag nog om te vragen hoe alles ging, ondanks dat alles prima gaat was het ergens toch wel fijn

Trouble is weer volkomen aan de trippen op de metacam. Niet vanwege de metacam, maar ze vindt dat ZO lekker dat ze helemaal wous wordt als ik met die spuit aankom. Wist ze ook nog
Helemaal verslaafd aan dat heeeeerlijke spul..
en dan hopen dattie toegeeft

Ze gedraagt zich behoorlijk voorbeeldig en kan alweer afdwingen als de beste, alleen al door aan te kijken. Vreet als een bouwvakker, en *opluchting* maakt niet eens heel veel drama van de kraag.

Vlgs mij is dit een teken dat het personeel een stapje harder moet lopen want haar mond is leeg en dat laat ze even duidelijk zien.
Maarja, als Trouble daar blij mee te maken is
Maaaam! Waar ben je nou???