Trouble, hoe er steeds een stukje af gaat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

delerium

Re: Trouble, hoe er steeds een stukje af gaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 19:37

Countrygirl: ze is weer dusdanig aanspreekbaar dat ze alweer speelt :D Rondhuppelen mag voorlopig niet... Pas weer over 10 dagen.
Fargo: nacht is ze ook prima doorgekomen. Ik heb echt op één oor gelegen om er snel bij te zijn, maar niets gehoord en vanmorgen kon ik een hoop gegaap krijgen :D
Smileydees: ik wist eerlijk niet dat het toch nog zoveel voor komt. Ja, over katten/honden met 3 poten heb ik regelmatig wel gehoord, en dat dat best goed ging ook, maar de succesverhalen vliegen me om de oren! Ben er blij mee!
Petraaken: over 13 dagen gaan de hechtingen eruit. Zou idealiter een klein ietsje eerder zijn, maar de DA die haar heeft geopereerd heeft verzocht zelf de controle te mogen doen, maar werkt alleen bepaalde dagen.
Koper: thanks :D Ik heb zelden een dier doelbewust onder narcose laten brengen. Alleen voor castraties/sterilisaties. En T nog toen ze voor wondtoilet moest, maar dat is uiteindelijk zonder narcose gedaan. Nu was het toch wel spannend, Trouble is supersterk maar ze heeft al zoveel te verduren gehad...
Jans: je weet het he, zaterdag :D
takkie_muis: ze probeert nu al stiekem te bewegen, al mag ze dat nog niet. Ik denk dat ze straks op een kangaroomanier gaat hoppen, dat zou wel iets voor haar zijn :D
lizy29: ze heeft zichzelf idd gedurdende de hele avond wel laten gelden. Fijn geslapen met juiste randvoorwaarden, en verder vooral kabaal als er iets niet goed is. Het is (helaas) ook allemaal niet nieuw voor haar, benchverpleging. Al heeft het als voordeel dat ik haar nu gewoon zonder kraag of iets in een doos naast de laptop heeft staan. Na 2 pogingen eruit te klimmen heeft ze zich overgegeven en blijft ze lekker haar ding doen.

Ze ziet er wel echt een beetje misvormd uit nu := Er is wel heel erg ruim haar weggeschoren (denk tenminste dat het overdadig is. Litteken is iig helemaal blootgelegd).

Assistente belde vanmiddag nog om te vragen hoe alles ging, ondanks dat alles prima gaat was het ergens toch wel fijn :)
Trouble is weer volkomen aan de trippen op de metacam. Niet vanwege de metacam, maar ze vindt dat ZO lekker dat ze helemaal wous wordt als ik met die spuit aankom. Wist ze ook nog :D

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 23:33

Klinkt allemaal best goed en oh Trouble ook een metacam junk hahaha. Dat zijn mijn 2 rooie katers ook, 1 heeft paar keer pijnlijke poot en schouder gehad en die was er helemaal zot van. En vorig jaar waren hij en zijn broertje aan hun mond geholpen, lees nare kiezen eruit en grote gaten in de mond. Toen mochten ze allebei, nou je moest ze zien ;-) Helemaal verslaafd aan dat heeeeerlijke spul..
Vannacht dan maar weer een rustig nachtje inlassen ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:02

Ik ga gewoon zaterdag tegen H zeggen, aaaah ik wil even ergens langs O:) en dan hopen dattie toegeeft :D

YamaDeva

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 10:12

Heb Trouble na het ongeluk telkens gevolgd, maar zie dít topic nu pas :o
Jammer dat ze weer onder het mes moest, maar hopelijk is het voor Trouble wel fijner zo.
Sterkte met het herstel...

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-13 12:41

YamaDeva, dit topic is ook niet zo kolossaal als het eerste topic :+
Jans: trek even je vrouwelijke tactieken uit de kast. Biedt desnoods iets aan van "goede tips bij een insider ophalen".

Trouble maakt het goed overigens :j Ze gedraagt zich behoorlijk voorbeeldig en kan alweer afdwingen als de beste, alleen al door aan te kijken. Vreet als een bouwvakker, en *opluchting* maakt niet eens heel veel drama van de kraag.
Moest daarnet stiekem grinniken toen ik haar bench verschoonde en de tafel inrichtte: het is net een soort real-life Furby, zo makkelijk is ze momenteel. Stop er eten en drinken in, geef aandacht, liefde, knuffels als ze ongedurig wordt, geef 2x daags even de mogelijkheid tot het mollen van de krabpaal, speel, geef wasmogelijkheid, en ze is blij. Volgorde en tijdstippen maakt allemaal niet uit, als de levels maar op pijl blijven. Ze laat zich keurig meesjouwen en gebruikt alles wat je haar aanbiedt. Op dit moment "languit zonnen" en "oortjes wassen".

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:12

delerium, klinkt allemaal super wat je nu beschrijft! Nou... ik denk dan als ze nu al zo is... dat ze megasnel gaat herstellen! Toppie toch??

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 13:19

Heel fijn om te lezen Lies! Knappe Trouble :j

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 14:46

Dat klinkt super, nog even en Trouble kan weer lekker rond hobbelen.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 14:51

Jeetje, heb je vorige topic altijd gevolgd en zie dit topic nu pas. Jammer dat het pootje er toch af moest, maar hopelijk zal ze er alleen maar beter op worden +:)+

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 19:43

Afbeelding

Afbeelding

ofwel: hoe makkelijk ze ook is: het staat echt niet...

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 19:46

Ahhh!! Lieve Trubs!

Ze kijkt wel tevreden hoor. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 20:07

Super dat het zo goed gaat. La T is wel een diva he? Mevroi ligt er bij alsof ze weet dat ze personeel heeft dat haar op haar wenken bedient. En dat is natuurlijk een waarheid als een koe. Ik hou wel van zulke poezels met zo.n persoonljjkheid <3

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 20:12

Agut. Kan me voorstellen dat je het een moeilijke beslissing vond.

Vorige topic ken ik niet. Hoe komt het dat ze haar staart en nu ook pootje moest missen?

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 20:31

*ziet het topic nu pas :o

Fijn dat het goed met haar gaat. :) Op bovenstaande foto's heeft ze een hoog knuffelgehalte. <3 En er komt vast snel weer haar terug. Er zit vast weer genoeg haar op tegen de tijd dat ik weer foto's kom maken. :D

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:33

Ik zie dit topic ook nu pas. :o
Wat fijn dat ze het zo goed doet naar omstandigheden +:)+

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 22:46

NatasjavE: het lange verhaal staat hier: [HK] Here comes Trouble, een dappere poes die alles overwint!
De korte samenvatting is dat ze in een motorkap gezeten heeft en die auto gestart werd. We hebben haar als een speer naar de DA gereden om in te laten slapen, maar ze zagen er nog hoop in dus alles is gehecht, alleen haar staart was volkomen reddeloos. Die is toen meteen geamputeerd. Na korte tijd bleek ze neurologisch niet meer oké te zijn, 1 pootje kwam niet goed mee. Maar omdat de operatie niet de juiste uitwerking had en haar huid teveel stuk was heeft ze een maand of 3 met een grote wond gelopen, die veel energie vrat. We zijn nu 14 maanden verder, maar het pootje wilde niet. De DA heeft aangeraden het te amputeren, omdat het alleen maar voor problemen kan zorgen.

Bella: dat knuffelgehalte heeft ze echt :D
Enne, je bent welkom he!!!!
Amanda, TM, ze doet het echt goed :j De omstandigheden zijn natuurlijk beroerd, maar ze is zo ontzettend sterk...
Kneel, ken je die van "in ancient egypt cats were worshipped as Gods, they haven't forgotten". Da's wel een beetje hoe ze kan zijn :+ Tegelijkertijd is het een vreselijk onbehouwen wildebras. Geniaal dier is het :j

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:06

Als iets mijn hart doet smelten is het wel een foto zoals deze, wat een BIG <3 gehalte heeft deze :):)

Afbeelding

Spot ik toch even mooi dit topic :D Ben zo blij te lezen dat Trouble het zo goed doet!! +:)+ Het blijft wonderlijk hoe dieren zich aanpassen aan een situatie en dan het smoeltje van Trouble erbij te zien, dikke WAUW!!!

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 23:11

Heb er ook een van een zeer korte tijd daarvoor... Doet me aan jonge vogels denken
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:12

_O- Vlgs mij is dit een teken dat het personeel een stapje harder moet lopen want haar mond is leeg en dat laat ze even duidelijk zien.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:15

Wat geweldig fijn dat alles goed is gegaan! :)
Ze ziet er heerlijk tevreden uit op de foto's! :j <3

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-13 23:19

_O- Die reclame... Maaaaaaam! Maaahaaaam!!!! MAAAAAMAAAAAAAA!!!!!!!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:21

Poeh wat een verhaal zeg. In de motorkap. Je moet er niet aan denken. Arm diertje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:22

Ik hoor het haar roepen: "Maaaaaaam! Maaahaaaam!!!! MAAAAAMAAAAAAAA!!!!!!! KHEB ZO'N HONGERRRRRRRRRRRRRR!!!"

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:23

Hahaha die is mooi zeg!! Idd jonge vogeltjes!!! Zat jij er met een pincetje naast dan?? _O- Zo'n lekkere wurm of meelworm eraan :r Maarja, als Trouble daar blij mee te maken is :D

Ohh nou die reclame, het doet mijn hart gewoon zeer... ik ben zo'n softie, dat arme beest maar roepen :(:) Maaaam! Waar ben je nou??? |( :D

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:26

Ook ik, vervent volger van het eerste topic, zie dit topic nu pas en ik moet zeggen: goeie keus! Katten passen zich zo goed en snel aan, je zult zien. En die "dooie" poot zit nu niet meer in de weg.

Mijn moeder heeft een poesje die ook een achterpootje mist. Helaas waren ze op vakantie toen het ongelukje (tenen eraf gerukt en niet op een nette manier) gebeurde en heb ik de beslissing moeten nemen om het pootje te amputeren. Poesje doet het uitstekend!

(en Trouble blijft gewoon om te <3 )