Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dancer schreef:Hoi,
Mijn honden sloopten ook alles en heb nu een merk gevonden wat onverwoestbaar is. Je moet dan wel de kauwspeeltjes nemen en niet om mee te gooien.
http://www.dursydog.nl/productgroep/324 ... oflex&sn=1
gooi je de gekookte gewoon lekker weg na het koken.
En lamsschenkel is zeker prima
Lotje199 schreef:Onze hond word 4 keer per dag uitgelaten hoor!
Ze heeft nu bijna altijd een kauwbot, maar die zijn in een paar uur op :p
Jullie moeten niet zo aanvallend doen!
Het was gewoon een vraag of ze 10 min. Gekookt mochten zijn, oke, dat is niet goed, doen we dus niet.
Onze honden hebben het prima gedaan op een schenkel, toevallig gaan we zaterdag lam schenkel halen.
Mag dit dan wel ********?
Je moet ook zeker je eigen mening en ervaringen in ogenschouw nemen als het op bv. het voeren aan komt.44Myrthe44 schreef:Mijn hond heeft eens een tand stukgebeten op een schenkel, dus dat nooit meer!
Later hoorde ik ook van de DA dat je dat eigenlijk nooit aan honden moet geven, het is zo hard voor de tanden dat de tanden er ook los door kunnen gaan zitten.
Wendy_Komen schreef:44Myrthe44 schreef:Mijn hond heeft eens een tand stukgebeten op een schenkel, dus dat nooit meer!
Later hoorde ik ook van de DA dat je dat eigenlijk nooit aan honden moet geven, het is zo hard voor de tanden dat de tanden er ook los door kunnen gaan zitten.
Er zijn meerdere honden die hun tanden kapot bijten op een schenkel. Maaaar, het kan geen kwaad?
Wendy_Komen schreef:Laatste wat ik erover zeg. .

Wendy_Komen schreef:Er zijn meerdere honden die hun tanden kapot bijten op een schenkel. Maaaar, het kan geen kwaad?