Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:misschien heel stom maar heeft je hond geen last van mijt???
ik zou eens een afkrabsel laten nemen en dat laten onderzoeken nakijken..misschien dat je uit t afkrabsel wat kan zien..
yv_on schreef:wel om denken dat je met lotgering dieren moet gaan afwisselen om het compleet te krijgen
Mijn hond krijgt Darf eko compleet.
echter afwisselen moet je met brok juist niet doen en met vers vlees is het bijna een moeten vind ik. Altijd hetzelfde smaakje is niet echt heel spannend maar daarnaast is het voor de honden ook erg fijn om steeds wat anders binnen te krijgen. Paardenvlees is nu eenmaal anders dan geitenvlees, rundervlees, kippenvlees of vis. Zodoende wissel ik alles af maar dat ka nook goed met alleen lotgering bijv.
en geloof me met die zalf kan je zeer nare verwondingen dicht krijgen. Als er in de opvang weer eens een kat binnen komt met een poot door zijn halsbandje waardoor het onder de oksels helemaal open gesneden is dan ga ik gelijk om een tube mesitran zalf en als de tube op is dan is de wond dicht. Je ziet het gewoon elke dag een beetje meer dicht trekken (gezien een poot beweegt kan ej daar niet hechten)
Liejn schreef:NathalietjeB schreef:misschien heel stom maar heeft je hond geen last van mijt???
ik zou eens een afkrabsel laten nemen en dat laten onderzoeken nakijken..misschien dat je uit t afkrabsel wat kan zien..
heb ik ook aan gedacht.. maar omdat beide dierenartsen dit bij navragen direct uitsloten ben ik toch weer van dat idee afgestapt.. t zou wel verklaren waarom het soms wel soms niet is(weerstand).. alleen kdenk dat ze dan veeel meer jeuk zou moeten hebben en echt constant zou krabben/bijten.. en niet eens in de zoveel weken plots een paar keer obsessief kapot likken.. ook is de buik niet echt een doorgaande plaats voor mijt en zou je toch denken dat het na een half jaar wel erger zou moeten zijn geworden.. (uitgebreid vooral dan)
@patsab: is dat ook geschikt voor een eliminatiedieet en in belgie te krijgen??
...
)