Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Air schreef:http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-XJYRZSD4.jpg
Eerste woord: granen. Daarna pas vlees en dierlijke bijproducten(o.a.20% kip).
Goed voer? Nee. Alhoewel er waarschijnlijk wel meer 'vlees' inzit dan in RC
funnyhorses schreef:Air.....hoe heb je dat gedaan met de foto?Ik ben zoooo onhandig met pc pfffffff hahaha
Merci.
Ja ik had ook gezien dat er zowiezo granen inzitten,maar voor de rest valt het toch best mee?
(hoop ik)
Die valt net als Hill's onder de premium voersoorten.
Dat kun je net zo goed aan de vogels buiten geven

funnyhorses schreef:En dan nog een ander vraagje aan jullie
Een van mn honden heeft last van tandsteen,ze heeft een "centenbakkie-bekje" en de kleine tandjes zijn in de loop der jaren vanzelf uitgevallen.Dr hoektanden en kiezen zijn nog goed en stevig maar daar plakt tandsteen op.
Nu weet ik wel dat de dierenarts dit kan verwijderen maar is er ook een middel zodat men dit thuis kan doen?
Ze is nogal een stressig hondje,snel over de zeik als een vreemde aan dr zit enzo.
keona schreef:funnyhorses schreef:En dan nog een ander vraagje aan jullie
Een van mn honden heeft last van tandsteen,ze heeft een "centenbakkie-bekje" en de kleine tandjes zijn in de loop der jaren vanzelf uitgevallen.Dr hoektanden en kiezen zijn nog goed en stevig maar daar plakt tandsteen op.
Nu weet ik wel dat de dierenarts dit kan verwijderen maar is er ook een middel zodat men dit thuis kan doen?
Ze is nogal een stressig hondje,snel over de zeik als een vreemde aan dr zit enzo.
dan moet je vlees gaan voeren en botten geven,dan poetsen ze zef hun taden.dit is wat je dus krijgt van brok voeren
Dat gaat onder een lichte narcose met een slijpmachientje. mika11 schreef:Over dat tandsteen verwijderen misschien bij de hond tanden poetsen.
Mijn hond krijgt KVV van Prins.
Dit is een goed merk en van Prins zijn er ook brokken.
Dit schijnt ook een goede brok te zijn met in verhouding goede voedingsstoffen, zonder kunstmatige toevoegingen.
Mijn hond at heel slecht brokken, hij at soms zo 1 of 2 dagen niet, daarom krijgt hij KVV en sindsdien gaat het super.
Dus de brokken van Prins heb ik zelf nooit gekocht.