Deze foto kwamen we laatst tegen van onze oude Ier, inmiddels allang overleden, maar zo vriendelijk;
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Joscaa schreef:Je kan je foto's uploaden op http://www.tinypic.com en dan aanklikken "verkleinen tot 600 x 800". Dan moet je de link pakken waar [im g] en [/ img] voor en achter de link staat. Als je deze hier neerzet, kunnen wij ze bekijken.![]()
Deze foto kwamen we laatst tegen van onze oude Ier, inmiddels allang overleden, maar zo vriendelijk;
[ Afbeelding ]

haboshof schreef:Ah, leuk. Ik heb vroeger ook Ieren gehad en een nest gefokt. Maar dat was in 1984.Mijn teefje is 11 jaar geworden, ze is 2 keer geopereerd aan mammatumoren.Mijn eerste reu is 6 jaar geworden,overleden aan een maagtorsie. Nog een reu van mij is 9 jaar geworden, overleden aan een hartkwaal. En nog een andere reu kreeg botkanker en is helaas ook maar negen jaar geworden.
Voor mij was dat ook een reden om af te haken en te stoppen met Ieren.
Een fotootje
[ Afbeelding ]
liliekska schreef:ik kwam op de winner iemand tegen die had er een op een flatje! maar ik was die hond aan het aaien hij draait zich om en ik stap vanzelf opzij echt hij was zo groot dat ik het gevoel had dat het een shetje was
tokedri schreef:haboshof schreef:Ah, leuk. Ik heb vroeger ook Ieren gehad en een nest gefokt. Maar dat was in 1984.Mijn teefje is 11 jaar geworden, ze is 2 keer geopereerd aan mammatumoren.Mijn eerste reu is 6 jaar geworden,overleden aan een maagtorsie. Nog een reu van mij is 9 jaar geworden, overleden aan een hartkwaal. En nog een andere reu kreeg botkanker en is helaas ook maar negen jaar geworden.
Voor mij was dat ook een reden om af te haken en te stoppen met Ieren.
Een fotootje
[ Afbeelding ]
Wat was je kennelnaam?
Hbe je nu een ander ras?