Ik wist dus gewoon niet wat een "furminator" was en moest eigenlijk meteen aan Phineas and Ferb denken... Toch even gegoogled en weet zeker dat mijn hond mij niet lief gevonden zou hebben met dat ding!
Kentaro
Geplaatst: 10-01-13 11:10
Ik heb ze besteld bij dubbeldun, weet niet of zij ze nog verkoopt?!? Prijs niet te vergelijken met in de winkel
Vind ze super!! Zowel voor de honden als voor de shets! uiteraard alleen wanneer ze in de rui zijn. Je hoeft er niéts voor te doen, erover halen en de plukken komen eruit. Gebruik hem nu al iets van 4 jaar bij onze honden en kan absoluut niet zeggen dat hun vacht er onder geleden heeft!
Ik heb enkele berichten verwijderd omdat dit topic geen verkooptopic is. Alle advertenties en suggesties van mensen die hun furminator graag kwijt willen horen thuis op de makt. Willen jullie daar rekening mee houden? Bedankt!
Ik heb een soort gelijke bij de Jumper gekocht voor een 10tje oid. Voor de hond (Alaskan Malamute) vonden we hem niet fijn. Voor de ponys vind ik hem wel prettig bij het verharen.
Aranel
Geplaatst: 10-01-13 16:23
Ik heb 'm ook, tot voor kort wist ik niet dat 'ie niet te vaak gebruikt mocht worden, dus nu doe ik het maximaal 1 keer per week. Haalt echt flink wat haar van mijn hondjes af, vooral van de oren! Maar inderdaad niet te ruw borstelen, want dat doet ze zeer