Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik mis er ook nog eentje, echt niet leuk! Zit aldoor naar buiten te kijken..

Kim_Evendi schreef:Hier precies hetzelfde probleem...kat ging vanmorgen rond 8 uur naar buiten en is niet meer terug gekomen...
Het is nogal een schijtebak...dus hoop dat ie een veilig plekje heeft gevonden.
.. Hij kan al in de stress zijn als iemand iets laat vallen ofzo.. Dus nu zal hij wel helemaal ernstig gestresst zijn. 

, grapje) jaarwisseling en het allerbeste voor 2013!
.
.
Wel is het fijn als ze een hokje heeft waar ze in kan, uit de wind en droog. Het mooist is als dat hokje niet op de grond staat, dat is kouder. Iets erboven enof stro en kranten eronder scheelt veel. Ik heb voor haar een huisdierenkruik, 7min in de magnetron en het geeft een paar uur warmte af. Dit zou je erin kunnen doen. Ze hebben dat niet zo nodig, uit de wind en regen is genoeg, maar dat zit tussen mijn oren 
Creatas schreef:Zet anders nog even op een paar plekken wat bakjes met wat brokjes (donker hoekje, schuur etc).
Ik had ze hier ook wel verwacht, maar niks hoor..
, dat zal hij niet doen denk ik.
) en met isolatiemateriaal eromheen, een heel mooi pluizig mandje. En wie gaat daar nou net NIET in? Juist
de kat.. Haha. Hij gaat gewoon liggen waar hij zelf wil, heb al op verschillende plekken in de tuin mandjes gezet en weer weggehaald, vond dan zwarte haren erin terwijl onze kat rood is haha
. Zijn favo plaatsjes zijn plantenbakken
, daar ligt hij nu helaas ook niet.