Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mijn fout!

), schrok me rot, gelijk de dierenarts gebeld en hij adviseerde om inderdaad goed te ontwormen, maar zo lang hij alert bleef, goed dronk en at, was het geen spoed waarmee ik hoefde te komen
Mindim schreef:Maar de dierenarts heeft de kitten dus helemaal niet gezien?
Wilawander schreef:Mindim schreef:Maar de dierenarts heeft de kitten dus helemaal niet gezien?
Vraag ik me ook af? Zomaar een wormkuur meegeven kan slecht aflopen. Zeker bij een goede kuur alle afgestorven wormen zullen gifstoffen afgeven en kunnen ook ernstige verstoppingen veroorzaken. Zeker bij een kitten. Ook om de maand ontwormen heeft weinig zin. Om de 10 dagen is eerder zinvol.
Vind trouwens dat een hoop mensen er erg laks mee omgaan.
Mindim schreef:Tja, ik zou dan toch gewoon naar het spreekuur gaan. Ik snap niet dat een da de kitten niet even wil zien. Volgende week moet je om te enten, enten ze wel een kitten in deze toestand? Je hebt het niezen niet genoemd, dat zou ik alsnog doen en niet eerst een week wachten. Dat slapen zoveel achter elkaar zou me ook niet lekker zitten.
Persoonlijk vind ik het niet echt netjes van de da, om door de telefoon een kitten in deze toestand te diagnosticeren.