ManonGrr schreef:Dierenfan, onze kat kreeg nooit euroshopper, tot ze ging weigeren duur voedsel te eten. Daar ligt het dus niet aan. We zijn helemaal niet.op zoek naar het goedkoopste voer en ze krijgt ook gewoon rauw vlees en nat voer. Maar hier gaat het topic verder niet om.
gaat het topic zeker niet over echter jou eerste bericht kwam op mijn over als zijnde pure onzin dat iedereen 'zoveel' geld uit gaf aan bijv. voeding omdat het zo enorm goedkoop van de supermarkt ook kan.
Ik heb zelf al vele informatie avonden gevolgd over voeding en weet dat het zeker kan een kat op goedkoop voer maar weet ook erg goed dat dit heel makkelijk gezondheidsproblemen kan geven en vandaar dat ik misschien wat fel reageerde om het feit dat dit soort voer echt beter vermeden kan worden.
Echter zoals ik al eerder aan gaf: mijn kat zou ik het liefst vers voeren en mevrouw wil het opeens absoluut NIET meer eten en dan houd het op. Na 3 dagen niets meer eten ben je al blij met alles wat ze eten
gelukkig is dat tot nu toe (afkloppen) veel behalve de erg zoute brokken 
. Zijn er erg blij mee afgezien vh feit dat onze katten altijd op zoek blijven naar eten
en ik vind het ook helemaal niet duur, als ik kijk wat mensen hier kwijt zijn aan brok! 
). Een verzekering? Onzin, die ga ik echt niet spekken. Geholpen is ze niet, wegens haar twee zware hartafwijkingen. Ze komt hierdoor ook niet buiten, maar goed, die behoefte heeft ze gelukkig ook niet. Je moet er alleen wel rekening mee houden dat de dierenarts rekeningen op kunnen lopen. Wij zijn ook best wat geld kwijt geweest voor de hartonderzoeken destijds, toen ze nog een jonkie was. Ze zou de twee jaar niet halen, maar ze is inmiddels al ruim 8 jaar oud.
van rauwe kip / biefstuk tot zalm en tonijn (dure smaak hebben ze wel