_San87_ schreef:Radiaal?
Myraxhorsey, in principe kun je in dat hok prima twee konijntjes houden. Ik weet niet hoe groot je konijntje nu is? En als je ze overdag veel uit het hok laat om te spelen is het helemaal prima.
Haha dat moest zijn ideaal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:saskiakefie schreef:Ik vind dit hok zeker wat aan de kleine kant.Echt lekker rennen kunnen ze niet.
Als ze de konijntjes er regelmatig uit laat, lijkt me dat geen probleem?
saskiakefie schreef:_San87_ schreef:
Wie zegt dat ts dat doet? En eigenlijk moet het dan dagelijks minimaal een uur.. geloof me dat gaat niemand doen of het moet een hele goede ren zijn waar je ze in kan laten zonder toezicht. Maar dan nog moet je ervoor zorgen dat het konijn er zelf in kan en je ze niet dagelijks hoeft op te pakken.
Ik bijvoorbeeld.
saskiakefie schreef:En al die giftige planten dan? En de gevaren? Nee ik deed dat eerst ook maar vind het veel te veel risico. Daardoor ben ik misschien wel 2 konijnen kwijt geraakt..
Ik denk dat die van mij gelukkiger zijn dan konijnen in een klein rennetje hoor. saskiakefie schreef:_San87_ schreef:
Wie zegt dat ts dat doet? En eigenlijk moet het dan dagelijks minimaal een uur.. geloof me dat gaat niemand doen of het moet een hele goede ren zijn waar je ze in kan laten zonder toezicht. Maar dan nog moet je ervoor zorgen dat het konijn er zelf in kan en je ze niet dagelijks hoeft op te pakken.
saskiakefie schreef:Myraxhorsey schreef:Okee bedankt maar wie weet er nou een asiel dichtbij baarn?
Even geduld... Je kunt ook zelf googlen en ik zou zeker voor een konijnenopvang gaan en geen asiel.