@ 2a54z6e45r6r Vraag gerust hier! Leer ik ook van
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
2a54z6e45r6r schreef:Hoe groot moet een terrarium eigenlijk zijn en wat hoort er zoal in? Of is het off topic? Anders start ik wel een nieuw
.
Wil je een foto van hoe we het nu hebben? (Alleen onze slangen hebben we niet meer, maar onze vogelspin verblijft er nu in
)

Diaz schreef:Ik bedoelde 7 i.p.v. 8 hihi
- We halen 1 mannetje bij deze persoon.. later nog een vrouwtje.
- Ze eten zelfstandig, en diepvries gelukkig!
- Ik vind nr 5. er erg iel uit zien, en zou ik bijv. niet doen.
Morgen ga ik hier in het centrumpje eens vragen naar pinky's.. hopelijk hebben ze die!

! En inderdaad, alles heel goed afplakken want ze zijn heel goed in ontsnappen! Benfan schreef:Bedenk je trouwens wel dat de slangen er niet zo uitzien als ze volwassen zijn maar echt enorm veranderen. Ik zou gaan voor meest gezond uitziende slang. En zeker niet gaan denken aan fokken, want het is voor 'echte' kwekers soms al lastig zat om van de jongen af te komen. Daarbij moet je ook de ruimte hebben om de jonge dieren allemaal appart te kunnen houden, daarbij ook goed verwarmd en bijhouden welke eten en welke niet. En wat te doen als ze niet eten? Ik zou eigelijk gaan voor maar 1 slang, niet 2 en het lekker zou houden.
En gratis boa aanbod, tja. Hoe wanhopig ben je? Zeker als het om de keuze van en dier gaat ga je niet iemand iets gratis aanbieden waar hij in eerste instantie niet voor kiest.