Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magiccc schreef:een kat is geen paard jiehaa, die kun je niet met elkaar vergelijken. een kat kiest zelf zijn mens uit en een paard niet, die kan ook meestal niet over het hek heen klimmen om bij de buren aan de deur te krabben

miekelover schreef:Ze sluit hem wel op. Savonds laat neemt ze hem in huis en smorgens zei ik hem uit het raam mauwen, of overdag als ze niet thuis is.
Heb mail gestuurd naar de rijdende rechter.
Kan de kat wel afstaan maar ze heeft gezegt geen kat te willen hebben

miekelover schreef:vind het altijd knap dat mensen naar het lezen van dit bericht kunnen weten dat ik een slechte eigenaar ben.
is een mooie reis verboden zouden meer mensen moeten doen.
werk zelf bij de dierenarts heb alles voor mijn dieren over. ze krijgen genoeg goed eten en liefde. vind niet dat mensen zo kunnen oordelen dat ik een slechte baas ben.
de buurvrouw had nooit mijn kat binnen moeten laten. hij is wat brutaal.
sommige mensen snappen niet hoe het voelt als je huisdier ergens anders ook woont. ik schrijf dit niet voor niets want het doet me zeker wel iets. misschien was 6weken te lang maar mag men tegenwoordig hun droom niet achterna gaan.
maargoed hebben jullie advies niet meer nodig want dit is bokt die heel goed is om mensen te veroordelen.
saroanda schreef:Persoonlijk zou ik nog even een flink hartig woordje met de buurvrouw gaan spreken en duidelijk aangeven dat je verdere stappen onderneemt als ze doorgaat met het binnenhouden van jouw kat.
En anders word het dus buurt pesten en neem je contact op met "bonje met de buren"
Blijkbaar vind jij je eigen pleziertje van met de kat op schoot zitten belangrijker dan het leven van de kat zelf.