bo0tjeee schreef:Percy, het scheelt dat we nog een andere hond hebben en een kat. Maar toch is het een stuk stiller.
Toen we onze vorige hond lieten inslapen hadden we geen andere dieren en was het zo stil en leeg. Ik snap je dus helemaal. Heel veel sterkte!
Hier lopen nog twee andere honden en twee katten maar onze overleden hond nam zoveel "ruimte" in, de anderen kunnen dat gat niet opvullen, die hebben hun eigen ruimte. Het is wel fijn dat er andere dieren zijn om te knuffelen, dat ben ik met je eens.
Wij gaan zondag naar een andere grote hond kijken, niet als vervanging maar omdat we een plaatsje hebben, ook in ons hart. Of ik deze week of over een half jaar een andere hond toelaat maakt voor mij emotioneel niet uit in de verwerking van het verlies, dat heeft er niets mee te maken. Wel wil ik heel graag een andere hond verwelkomen die een moeilijke start heeft gehad maar dat is heel persoonlijk.
Jullie zijn een prachthond verloren, wij ook, al was die van ons heel erg moeilijk, en iedereen gaat op eigen wijze met het verlies om.