De reden is dat ik poolhondenmens in hart en nieren ben en mijn man een echte rottweilergek is, we wildem beiden een hond waar we gek op zijn dus de keus dan voor beiden maar gevallen, kruising tussen deze twee lijkt me een heeeeel slecht plan haha.
Inmiddels hebben wij de trotse baasjes mogen zijn van 3 husky's en 2 rottweilers, helaas is mijn laatste lieveling onlangs onverwacht ingeslapen, het gemis is nog zo groot dat ik het eerst een plekje moet geven, maar er gaan zeker in de toekomst weer een hus en een rottje komen.
De twee op de foto waren twee reuen en gingen zeer goed samen, de rott was wel duidelijk de baas maar ze konden heerlijk met elkaar spelen, deze twee rassen zijn echt het uiterste van elkaar, rott zeer veel wil to please, ontzettend baasgericht en beschermend, hus eigenzinnig, geen wil to please en zou er van door gaan als ik aangevallen zou worden om de simpele reden dat dan ws het lijntje los is haha.
Moet wel zeggen dat poolhonden echt niet dom zijn hoor, ze zijn juist ongelooflijk slim maar gebruiken dat vooral als ze dat zelf nodig vinden.
moet wel zeggen dat het me gelukt is om met de hus te slagen voor de GG1 en dat is best een knappe prestatie, de rott schopte het met gemak tm de GG3.
mijn schatten die ik nooit zal vergeten