Ik hou van stippies!!
Mijn oma heeft in haar leven al aardig wat dalmatiers gehad (24 om precies te zijn) en ze hebben allemaal een mooie leeftijd van ongeveer 15 jaar bereikt.
En wat kon ik genieten van die beesten!
Dus, ik volg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

jolmer20 schreef:Ik volg, ik volg!
Ik hou van stippies!!
Mijn oma heeft in haar leven al aardig wat dalmatiers gehad (24 om precies te zijn) en ze hebben allemaal een mooie leeftijd van ongeveer 15 jaar bereikt.
Dus, ik volg
_Marinke_ schreef:Ahw ik volg! Niet goed voor mij trouwens om te zien dat jullie heel dichtbij wonen..
Toen ik nog super jong was hadden mijn ouders al een hond, die was een jaar ouder als dat ik was, is alleen helaas al wel op 7 jarige leeftijd overleden.... Die hond heeft er voor gezorgd dat mijn liefde voor dieren is geboren, die hond was er altijd wanneer ik 'bang' alleen naar beneden ging. Een vrouwtje in de buurt had een dalmatier, wel is waar toen al iets ouder en kwam haar toen we nog met onze eigen hond wandelde wel eens tegen. Olivia hete haar dalmatier, toen onze hond er niet meer was gingen wij vaak samen met haar de hond uitlaten en toen we oud genoeg waren mochten we Olivia ook zelf uitlaten, wat vonden wij (mijn broertje en ik) dat geweldig. Zo'n super lieve hond was dat, zij heeft er altijd voor gezorgd dat ik toch wel een kleine voorliefde voor Dalmatiers heb....
Ooooooit hoop ik een eigen Dalmatier te hebben, maar nu voorlopig nog niet (dat ga ik er hier thuis bij m'n ouders nooit in krijgen haha).

dalmarieke schreef:jolmer20 schreef:Ik volg, ik volg!
Ik hou van stippies!!
Dus, ik volg
dat zijn er best wat! Was je oma toevallig ook fokker of meer liefhebber van het ras?
Dan had ze er zeker meerdere tegelijk?
Knap trouwens dat ze allemaal rond die leeftijd zaten! Weet je nog waar ze weg kwamen?

nog eventjes

amy_leftover schreef:Dat begint al op te schieten! Mag ik vragen wat je over je vloer hebt gedaan? ziet er handig uit, wie weet heb ik dat in de toekomst ook nog eens nodig
.....normaal ligt het dus galdder, maar het gaat wel zo.