josien_m_ schreef:Buffelo schreef:mijn paard had een keer op mijn pup van 10 weken gestaan, en had geen vervoer. pup in shock en niet echt meer bij kennis. dieren ambulance gebeld maar wouden niet komen. gelukkig uiteindelijk toch vervoer kunnen regelen maar voor mij nooit meer dieren ambulance, het had niet veel gescheeld of stich was er niet meer, gelukkig is hij nu 7 maanden en uitgegroeid als een gezonde vrolijke hond! maar paarden, nee daar heeft stich nog steeds angst voor!
Ik vind ook niet dat je daar de dierenambulance voor kunt bellen, dat regelen is je eigen verantwoordelijkheid.
Eerst zelf iets oplossen. Als ik aan ze doneer wil ik wel dat het geld goed wordt ingezet, dus niet gebruikt wordt voor mensen hun eigen dieren ookal doen ze het soms wel.
Of we moeten daar ook een landelijke zorgpremie voor gaan betalen natuurlijk
Wat een belachelijke reactie. Wij hebben voor onze hond de dierenambulance gebeld toen hij een ongeluk had gehad en we hem zelf niet mee durfde te nemen (Vrijwilligers op de Ambulance hebben een EHBO cursus gehad, wij niet).
En daar hebben we zelf voor betaald. En flink ook. Dus wees niet bang, jouw centjes worden niet gebruikt voor dit soort dingen. Fijn om te weten he?

en dat probeer ik je al de hele tijd duidelijk te maken, onze ambu bestaat al 20 jaar, dus nee ik ben niet bang dat we over een paar jaar door financiële problemen opgeheven moeten worden aangezien onze inkomsten toch het meest komen uit taxiritten en mensen die hun dier weer komen ophalen en de donateurs.
.
Gelukkig was de vogel ineens toch nog weggevlogen. Maar ik vond die vrouw toch wel echt 't toppunt van ongemotiveerd
. De dierenambulance heeft ze meegenomen en een paar dagen later volledig schoon weer teruggebracht in het nest.
Heeft ze dus niet gedaan, want zij heeft niet gevraagd de kat mee te nemen, ze wilde hem zelfs komen halen. Ook een beetje rare actie.....