Wij hebben een black and tan kaninchen meisje, genaamd Manou
Zaterdag wordt ze alweer 1 jaar oud en we zijn nog steeds stapelverliefd op haar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cyrilletje schreef:Ja, Bump kan je echt strak in de ogen aankijken!
Vooral als hij mijn aandacht wilt gaat hij naast me op de bank zitten en gaat me strak staan aanstaren.
En als ik naar zijn smaak niet snel genoeg reageer krabt hij aan mijn been zo van 'hallo!'![]()
Als ik hem dan vraag wat hij wilt gaat ie tegen me kletsen.
Dan bedoelt ie òf dat ik op de bank moet gaan liggen zodat hij bovenop me kan gaan liggen slapen óf ik moet met zijn balletje gooien.
Slimme beestjes die teckels!
Lisannaaa schreef:Cyrilletje schreef:Ja, Bump kan je echt strak in de ogen aankijken!
Vooral als hij mijn aandacht wilt gaat hij naast me op de bank zitten en gaat me strak staan aanstaren.
En als ik naar zijn smaak niet snel genoeg reageer krabt hij aan mijn been zo van 'hallo!'![]()
Als ik hem dan vraag wat hij wilt gaat ie tegen me kletsen.
Dan bedoelt ie òf dat ik op de bank moet gaan liggen zodat hij bovenop me kan gaan liggen slapen óf ik moet met zijn balletje gooien.
Slimme beestjes die teckels!
Ja dat kunnen die van mij ook ontzettend goed.
En als die kleine zich verveeld gaat ie aan mijn broekspijp hangen, kan ik rondlopen blijft hij gewoon hangen
packer schreef:Hier ook een dwerg ruwhaar genaamd Toos, een heerlijk meidje, totdat ze buiten is. Trekt de mollen uit de grond en jaagt het liefst de hele dag.
In huis is ze vrij rustig, mensen vindt ze lief, andere honden niet echt.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Lisannaaa schreef:Iejoorr, dat was bij ons mijn moeder. Ik heb stiekem een afspraak gemaakt en met mijn vader gaan kijken.
Dezelfde dag mocht hij meteen mee naar huis en had mama een 'leuk' sinterklaascadeautje!
Nu wil ze niets anders meer hoor.... Ze is er helemaal gek mee!
Misschien een idee?
Silence schreef:Eens een tekkel altijd een tekkel..... Nou hier niet hoor
Dit is de eerste en de laatste