Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EngeltjeS schreef:Een hond die kattenstront (vr)eet, heeft te kort aan bepaalde voedingsstoffen.
Onze hond deed het ook, toen ie nog jong wasmaar toen zei de instructeur van de hondentraining dat we hem eens pens moesten geven.
Raar maar waar: het hielp wel!
Maar, nu is onze hond niet zo heel erg op voedsel gericht, maar het is het proberen waard toch?
Je kan ook evt. een hondenkap op doen, zo komt je hond in ieder geval NIET in de kattenbak
)
Beauty26 schreef:Heel herkenbaar probleem... Ik heb de oplossing nog niet gevonden. Ik probeer nu maar zo vaak als ik kan de drollen van de kat eruit te scheppen.. zodat de hond ze in elk geval niet kan op eten...
kler schreef:
Citaat:Dit innovatieve kattentoilet is niet alleen voor binnen maar ook voor buiten geschikt. Het kan binnenin niet nat worden, het stro blijft ook bij regen droog.
Uw kat kan gemakkelijk door de grote opening aan de voorkant de kattenbak binnengaan. De onderbak is extra hoog, dus uw fluweelpootje kan naar hartenlust spitten en graven.
met een flinke vaart en boog gooide ik die naar haar toe, en hij lande precies vol op haar billen!
bigone schreef:Als dit niet genoeg is geweest en je kunt geen andere aanpassingen dooen dan kun je ook nog een antiblafband huren, ben er niet zo'n voorstander van maar het zou zo maar kunnen dat één keer genoeg is. Kop in de kattebak laten steken en stroom erop. Draadje buiten werkt ook vaak goed dus dit zou zo maar kunnen helpen. Volgens mij eten alle honden poep, als ik niet oplet zitten die van ons ook direct in de buurt van de mestbult.
Peppertree schreef:TS, waarom was de bench geen optie? Die zou je toch gaan proberen?
Femke schreef:Waarom zet je de hond niet gewoon in een bench, als hij alleen is?
Het is maar voor een relatief korte periode...
En als je een hond goed aan een bench laat wennen, vinden ze het een heerlijk eigen plekje om te liggen.
De labrador van m'n ouders is een sloper, die gaat ook nog steeds even in de bench als hij alleen is.
En dat doet ze graag... Zelfs als m'n ouders wel gewoon thuis zijn, is het haar lievelingsplekje om te liggen.
Je mag niet corrigeren tijdens een clickertraining. De hond moet het zelf uitzoeken.
en daar wil ze echt wel veel voor doen hoor!