Voor het eerst een nestje!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimdegroot

Re: Voor het eerst een nestje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 12:08

Ze zit in haar werpkist de hele tijd te hijgen.. ik vind het eigenlijk best zielig maar de dierenarts zegt dat het erbij hoort! Ga zo even snel met mn oma naar de stad.. Hoop voor Blitz dat het snel mag beginnen!

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:53

Hoort erbij inderdaad :) Niet te veel mee bemoeien, vaak kunnen ze het prima zelf. Je hebt snel genoeg door als het fout gaat.

Ik vind het jammer dat mensen kruisingen fokken, maar ik ben blij te horen dat je verantwoording neemt en al pupkopers hebt voor het nest er is. Ik blijf volgen, alvast succes met de bevalling.. En je nachtrust :D

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 13:06

tis anders een mooie dag om te bevallen vandaag :D

maar moet je perse naar de stad als je denkt dat het wel eens zo ver kan zijn?

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 21:28

Ze zijn geboren! Ze zijn mega leuk, echt super! Ik heb het verhaal en de foto's al op de site gezet; www.blitz-pups.webnode.nl

Depende

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:33

Hhilde schreef:
Hoort erbij inderdaad :) Niet te veel mee bemoeien, vaak kunnen ze het prima zelf. Je hebt snel genoeg door als het fout gaat.

Ik vind het jammer dat mensen kruisingen fokken, maar ik ben blij te horen dat je verantwoording neemt en al pupkopers hebt voor het nest er is. Ik blijf volgen, alvast succes met de bevalling.. En je nachtrust :D

Waarom? Een goede hond heeft geen papier en stamboom nodig. Als de beide ouderdieren gezond zijn en de combinatie qua grote past wat is er dan mis met een kruising? Als ik later als ik groot ben zelf honden neem dan zal mijn voorkeur toch echt uitgaan naar een kruising.

TS Gefeliciteerd! Ik vind het een erg mooie combi en spannend joh eerste nestje.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:41

Omdat je bij kruisingen geen idee hebt wie er hiervoor in hun lijn zat, je niet ongeveer karakters en uiterlijkheden kunt vaststelldn en ook geen verplichte gezondheidstesten moet doorstaan. En omdat iedere nitwit een nest kan fokken zo.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:41

kimdegroot schreef:
Ze zijn geboren! Ze zijn mega leuk, echt super! Ik heb het verhaal en de foto's al op de site gezet; http://www.blitz-pups.webnode.nl

Van harte!

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 21:43

Hhilde schreef:
kimdegroot schreef:
Ze zijn geboren! Ze zijn mega leuk, echt super! Ik heb het verhaal en de foto's al op de site gezet; http://www.blitz-pups.webnode.nl

Van harte!

Bedankt!

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 21:44

oooh wat zijn ze leuk! en wat kijkt moedertje trots he op die foto?
van harte hoor en geniet ervan!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:06

Wat zijn ze mooi gefeliciteerd!
Leuke namen vind ik: Max, Boy en zulke korte namen :)

rOcky_lofz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 09:35

Ooh wat zijn de leuk!!

Gefeliciteerd!

xRowina

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:00

Gefeliciteerd, wat een mooie puppies! Maar zie ik nu goed dat geen van de puppies bruin heeft? Of kan dat nog komen?

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 10:25

Dankjewel voor de leuke reacties! Ze hebben geen bruin nee, wel wit! Ik weet eigenlijk niet of dat nog kan..

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:32

Gefeliciteerd!! Leuke pups!!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:39

Van harte! :) Ik heb niks tegen kruisingen, zijn vaak sterker dan rashonden. (Vaak, niet altijd ;) )

Mooie pups hoor, je zult alleen wel wat mensen teleur moeten stellen denk ik, aangezien het er maar vijf zijn. Maar goed, daar doe je weinig aan :D

Persoonlijk zou trouwens iemand die nog even moet checken of de zoon niet bang is van honden al direct afschrijven... Kom op zeg, hoe kun je a) nu bang zijn van een pup en b) de hond aan zo iemand mee te willen geven :\
Niet banketstaaf bedoeld verder, maar zo iemand zou ik persoonlijk direct afschrijven :o

Anyway, veel plezier met je pups, geniet ervan, voor je het weet zijn ze al weg naar hun nieuwe baasjes! (En dan ben je blij dat je dat van tevoren hebt geregeld ipv dat je ze allemaal wilt houden... := )

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 11:02

Aaaah wat een geweldige pups en die laatste waar mama zooo trots kijkt *smelt* ik verklik me zelf alvast als je er 1 mist dan zit ie waarsch in mn binnen zak <3 wat een leukies <3

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 13:17

Wat een leukjes zeg!
Weet je zeker dat ze echt allemaal zwart zijn? Vind er eentje wel erg donkerbruin ogen, op de 2e foto op de site goed te zien. En allemaal mennekes!

Verzin je zelf de namen of mogen de toekomstige eigenaren dat doen?

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 21:28

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 21:30

Jaan81 schreef:
Wat een leukjes zeg!
Weet je zeker dat ze echt allemaal zwart zijn? Vind er eentje wel erg donkerbruin ogen, op de 2e foto op de site goed te zien. En allemaal mennekes!

De toekomstige eigenaren mogen de namen verzinnen! Ze zijn echt allemaal pikzwart, maar ik zie wat je bedoeld inderdaad! Dat komt denk ik door het licht!

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 21:32

Magrathea schreef:
Van harte! :) Ik heb niks tegen kruisingen, zijn vaak sterker dan rashonden. (Vaak, niet altijd ;) )

Mooie pups hoor, je zult alleen wel wat mensen teleur moeten stellen denk ik, aangezien het er maar vijf zijn. Maar goed, daar doe je weinig aan :D

Persoonlijk zou trouwens iemand die nog even moet checken of de zoon niet bang is van honden al direct afschrijven... Kom op zeg, hoe kun je a) nu bang zijn van een pup en b) de hond aan zo iemand mee te willen geven :\
Niet banketstaaf bedoeld verder, maar zo iemand zou ik persoonlijk direct afschrijven :o

Anyway, veel plezier met je pups, geniet ervan, voor je het weet zijn ze al weg naar hun nieuwe baasjes! (En dan ben je blij dat je dat van tevoren hebt geregeld ipv dat je ze allemaal wilt houden... := )

Die mensen waarvan de zoon bang is voor honden zijn goede kennissen van ons dus vandaar! We weten zeker dat ze supergoed voor het beestje zullen zorgen en ze willen het ook allemaal heel graag! Ze komen eerst een paar keer hier kijken en beslissen dan, hij is niet bang voor de pups dus ze denken dat als hij de pup gewoon mee ziet groeien het goed is !

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 21:33

<3 ze zien er echt geweldig uit hoor!
en weer zo trotse moeder op de foto he? houden jullie er zelf ook nog 1??

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 21:35

kimdegroot schreef:
Jaan81 schreef:
Wat een leukjes zeg!

De toekomstige eigenaren mogen de namen verzinnen! Ze zijn echt allemaal pikzwart, maar ik zie wat je bedoeld inderdaad! Dat komt denk ik door het licht!

Op de nieuwe foto's (staan op de site) is ook te zien dat ze zwart zijn, alleen ik zie wel eentje die toch een beetje donkerbruin lijkt te zijn! Maar dat zie ik alleen op de foto, niet als ik ze zo bekijk!

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 21:35

vannah schreef:
<3 ze zien er echt geweldig uit hoor!
en weer zo trotse moeder op de foto he? houden jullie er zelf ook nog 1??

Ja! Echt zo leuk en de mama doet t zo goed! Ja, we houden er zelf ook eentje!

kimdegroot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-12 22:05

vannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 22:40

zo die groeien goed zeg! lekkere bolle kopjes.
lief hoe die ene zo bij mamma's hoofd slaapt <3