Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niet te veel mee bemoeien, vaak kunnen ze het prima zelf. Je hebt snel genoeg door als het fout gaat.

Hhilde schreef:Hoort erbij inderdaadNiet te veel mee bemoeien, vaak kunnen ze het prima zelf. Je hebt snel genoeg door als het fout gaat.
Ik vind het jammer dat mensen kruisingen fokken, maar ik ben blij te horen dat je verantwoording neemt en al pupkopers hebt voor het nest er is. Ik blijf volgen, alvast succes met de bevalling.. En je nachtrust
kimdegroot schreef:Ze zijn geboren! Ze zijn mega leuk, echt super! Ik heb het verhaal en de foto's al op de site gezet; http://www.blitz-pups.webnode.nl
Hhilde schreef:kimdegroot schreef:Ze zijn geboren! Ze zijn mega leuk, echt super! Ik heb het verhaal en de foto's al op de site gezet; http://www.blitz-pups.webnode.nl
Van harte!

Ik heb niks tegen kruisingen, zijn vaak sterker dan rashonden. (Vaak, niet altijd
)

)
wat een leukies
Jaan81 schreef:Wat een leukjes zeg!
Weet je zeker dat ze echt allemaal zwart zijn? Vind er eentje wel erg donkerbruin ogen, op de 2e foto op de site goed te zien. En allemaal mennekes!
Verzin je zelf de namen of mogen de toekomstige eigenaren dat doen?
Magrathea schreef:Van harte!Ik heb niks tegen kruisingen, zijn vaak sterker dan rashonden. (Vaak, niet altijd
)
Mooie pups hoor, je zult alleen wel wat mensen teleur moeten stellen denk ik, aangezien het er maar vijf zijn. Maar goed, daar doe je weinig aan![]()
Persoonlijk zou trouwens iemand die nog even moet checken of de zoon niet bang is van honden al direct afschrijven... Kom op zeg, hoe kun je a) nu bang zijn van een pup en b) de hond aan zo iemand mee te willen geven![]()
Niet banketstaaf bedoeld verder, maar zo iemand zou ik persoonlijk direct afschrijven
Anyway, veel plezier met je pups, geniet ervan, voor je het weet zijn ze al weg naar hun nieuwe baasjes! (En dan ben je blij dat je dat van tevoren hebt geregeld ipv dat je ze allemaal wilt houden...)
kimdegroot schreef:Jaan81 schreef:Wat een leukjes zeg!
Weet je zeker dat ze echt allemaal zwart zijn? Vind er eentje wel erg donkerbruin ogen, op de 2e foto op de site goed te zien. En allemaal mennekes!
Verzin je zelf de namen of mogen de toekomstige eigenaren dat doen?
De toekomstige eigenaren mogen de namen verzinnen! Ze zijn echt allemaal pikzwart, maar ik zie wat je bedoeld inderdaad! Dat komt denk ik door het licht!