Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Daisyree schreef:Volgens mij heb ik allemaal katers...
Zal zo nog eens kijken, ik ben daar altijd zo'n knurft in.
Toverbal schreef:Daisyree schreef:Volgens mij heb ik allemaal katers...
Zal zo nog eens kijken, ik ben daar altijd zo'n knurft in.
http://www.dapbladelhapert.nl/kittens_poes_of_kater.htm
kan je even spiekensucces!
fanci_mike schreef:Lief!!! *tweeisgenoegtweeisgenoegtweeisgenoeg*
Moska schreef:Oeeh ben heel benieuwd hoe de grijze uitgroeien en als het dan ook nog katertjes zijn... dan ga ik mijn partner lief aankijken en vragen of we niet nu al een kleintje kunnen nemen ipv komend voorjaar!
Daisyree schreef:Ik snap je punt dierenfan, maar ik heb dit topic niet geopend om commentaar te krijgen en zo voelt dit wel.
De poes was netjes aan de pil, die ik ook netjes wekelijks gaf. Op een gegeven moment merkte ik dat ze anders was en aankwam.
Conclusie van de DA zwanger. Ik kreeg de keuze voor weg halen of laten komen. Ik houd er niet van om levens te beëindigen dus koos ik voor de laatste optie.
Ik wist dat raskatten met 12/13 weken bij hun moeder weg gingen ivm de tweede enting.
Echter heb ik ook diverse asielkittens altijd met 8 weken meegekregen en daar nooit iets over gehoord.
De tip van Zwenneke stelde ik dan ook zeer op prijs. Gezien mijn eigen zwangerschap zal het dus wel iets later worden.
Poes en kittens zullen straks ook weer getest worden en mocht ik er geen huisje voor kunnen vinden dan blijven ze hier.
Dus nogmaals ik snap het probleem, ik snap ook je punt, maar ik zou het niet fijn vinden om hier die discussie aan te gaan.
Sorry als ik misschien wat overtrokken reageer. Zoals in de OP staat heb ik een niet al te leuke dag achter de rug.
Daisyree schreef:Oke, ik had altijd geleerd 8 weken. Ze krijgen wel een nestenting mee, maar de tweede enting is dan voor het nieuwe baasje.
Dit is dus alweer oud nieuws?
Ik snap ze wel hoor, qua rasverbetering daar niet van. Maar als ik het niet vraag kom ik er ook niet achter of iemand mee wil werken. Het is meer hoe ze dan reageren, alsof het een doodzonde is.
Maar als ik goed heb opgelet bij biologie dan is F3 of F4 als je steeds weer terug fokt naar het originele ras toch weer een raszuivere kat?
Maar ik denk dat het hier bij blijft. Misschien dat ik ooit in de verre toekomst de kans krijg om een mooi raszuiver poesje te kopen en daar mee te gaan fokken. Ik vind dat grut zo leuk!
Poes is trouwens getest op iig kattenHIV en leukemie dacht ik. FF uit mijn hoofd hoor. Omdat ik al wist dat ik dit of volgend jaar een nestje wilde.