Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
keona schreef:heb je naar de aanbevelen hoeveelheid gekeken want denk dat die minder zal zijn als van RC
ook ben ik benieuwd naar het soort hond dat je hebt?
als je iets nieuws probeerd zou ik het zeker even langer doen,als orijn niet goed werkt bv na een mnd dan zou ik acana of taste of the wild proberen omdat deze brokken vele malen beter zijn dan RC.weet je ook dat RC een stof bevat die kankerverwekkend is.
kel_tje schreef:keona schreef:heb je naar de aanbevelen hoeveelheid gekeken want denk dat die minder zal zijn als van RC
ook ben ik benieuwd naar het soort hond dat je hebt?
als je iets nieuws probeerd zou ik het zeker even langer doen,als orijn niet goed werkt bv na een mnd dan zou ik acana of taste of the wild proberen omdat deze brokken vele malen beter zijn dan RC.weet je ook dat RC een stof bevat die kankerverwekkend is.
Het is een Maltezer en ze is nu 14 weken.
Heb ook naar de aanbevolen hoeveelheid gekeken en afgewogen op keukenweegschaaltje. Dus daar kan het na mijn idee niet aan liggen.
Ik ga de brokken dan nog gewoon bijhalen en kijk ik het zeker een maandje aan.
xRomana schreef:Ja ik zou toch echt overstappen op vers vlees....Ik vind dit geen goed teken dat jou pup daar zo gevoelig op reageerd.
keona schreef:xRomana schreef:Ja ik zou toch echt overstappen op vers vlees....Ik vind dit geen goed teken dat jou pup daar zo gevoelig op reageerd.
waarom moet ze dan vers vlees gaan geven,niet iedereen heeft daar zin in en ts is nu al heel goed bezich met zeer goede brokken te kiezen.op vers doet ook niet iedere hond het goed.vers is geen wonder middel.al ben ik zelf wel voor vers maar een goede brok is ook goed ts.gewoon even het lichaampje tijd geven