Wie praat er nog meer als een halve gare tegen zijn huisdier

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Re: Wie praat er nog meer als een halve gare tegen zijn huisdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:30

Ja ik moet me ook melden, ik praat dan ook echt tegen alle dieren. We hadden vissen en zelfs daar stond ik tegen te praten. Gelukkig zijn ze het hier nu wel gewend!

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:34

Mijn herder en papegaai moet er ook aan geloven :o .

Als ik met mijn gaai ga wandelen vraag ik de hele weg of ze het leuk vind en noem maar op.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:37

Ik klets maar raak tegen de beesten :')
De shetlander van mijn dochter antwoord ook altijd terug :)) :D
Zo lief,ik heb echt hele gesprekken met haar en ook met de katten,cavia's,kippen,honden,ratten,koeien en natuurlijk de pony's.
Ik hou van babbelen en de beesten luisteren graag na me :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:39

Mijn ratjes, vissen, muizen en hond moeten eraan geloven. En op de manege ga ik ook altijd tegen de paarden praten. Vooral tegen die ene super leuke pony <3

Maar als ik tegen mijn hond praat komen de mafste dingen eruit ;o "A koetsiekoetsiekoetsieee, jaaa lekker hée? Jaa jij bent echt de liefste doggieee!" En ondertussen het hondje helemaal plat knuffelen O:)

En als hondje mee naar boven wilt rent die als een gek de trap op en dan gaat ie even kijken bovenaan de trap of ik kom en een keertje zei ik zo vlak voor z'n hoofdje : 'kiekeboeee!' En toen gaf hij mij een lebber van hier tot Tokio :+ Bah :Y)

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:41

Ik ken het ook :D
Ik was daarstraks nog zo tegen mijn hondje bezig dat toen mijn vader me riep mijn moeder zei dat hij even moest wachten want ik was aan de telefoon :') Hahaha

Paardjelief kent ook mijn heel levensverhaal en dat van mijn vrienden in 7 talen :D

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:41

Het begon bij mij als plagerij naar mijn ouders. Als de kat bij mijn vader ging zitten 'Ga je lekker bij opa op schoot'. Maar inmiddels praat ik in mijn eentje als een debiel tegen de kat. Hem maakt het volgens mij niet zo uit, als ik hem ook maar voldoende knuffel en lang genoeg op schoot neem op een dag. :+

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 15:47

En ik maar denken dat ik gestoord ben,maar zo te lezen ben ik dus niet de enige :P
Hele verhalen hou ik,voor mijn pony's zing ik zelfs liedjes als er iets engs is :o
Mensen die op mijn tinker mogen rijden daar zeg ik ook altijd tegen dat ze met hem moeten praten,tja....dat is hij nu eenmaal gewend :')
Onze Pino {parkiet}heb ik bewust leren zeggen :mama lieeeeeeeeeef,mama kusjeeeee zo krijg ik tenminste ook nog eens respons op al mijn rare geklets :D
Mijn katten kennen mij niet anders als "gestoord" pratend mens,maar ondanks dat geloof ik dat alles wel van me houd :j

MirandaNH

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 16:54

Haha jaa ik ken het ook. Mijn vriend kijkt me vaak ook vrij raar aan :+
Ik praat met een giga leuk hoog stemmetje altijd tegen me ratjes :P En ook tegen me hond... en de kat.. ohjaa en bij de papegaai doe ik het ook :') hele verhalen vertel ik ze :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 17:41

Hahaha, ik dacht dat ik de enige was die dit gestoorde gedrag vertoont _O-
Niet dus :D

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-12 18:29

:D Over die koosnaampjes, Silver is Piepezeik :D
Dan krijg je zoiets als: piepezeikje komt 'es bij de mama!

Echt :roll: arm beest...En nog luisteren ook.

:')

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 19:12

Mijn kat heet iedere week anders, afhankelijk van zijn gedrag en mijn bui. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:39

Betrapt :o en oh wat is het gezellig........ :+:

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:40

Schuldig... maar ach.. zolang ze niets doorvertellen...

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 22:43

Hier ook, heeeeeeerlijk :D Mijn kat Branco kan echt geweldig praten, als ik naar de wc moet zie ik hem al kijken. Dan roep ik: Wankooo ga je meeeee naar de pleeee? En dan Mieauuuuuuuuuuuuw en daar is die al haha :') Of als ik naar bed ga, blijft onwijs lang miauwen volgens mijn ouders (ik slaap in een kamer/schuur buiten huis), echt voor de deur, naar mij gericht dus :P Heel lief! Hij praat ook met niemand anders zo hard :Y)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:33

ik praat regelmatig in koetsjie-koetsjie-taal tegen mijn hond en paard, ze lijken het niet erg te vinden :') paard hinnikt regelmatig terug als ik iets zeg, dus er is zelfs een beetje sprake van conversatie :+ praat de hele dag tegen dieren, paarden en honden op stage geloven er ook aan, de hele dag klets ik de oren van die beesten hun hoofd af _O-

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:38

ik tegen al mijn katten... en m'n stoere getatoeerde man ook :')
Het is zelfs zo erg dat een van de katten alleen reageerd als je een gek stemetje op zet :+

Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering, "er kwam een muisje aangelopen" op de blote buik van mijn, op zijn rug in mijn armen liggende sphynx, zat te doen :')

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:56

c_alsemgeest schreef:
Ik betrapte mezelf er laatst op dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering, "er kwam een muisje aangelopen" op de blote buik van mijn, op zijn rug in mijn armen liggende sphynx, zat te doen :')

Ik was al bang dat ik de gekste van allemaal was maar gelukkig ben jij dat.. ik blaas hooguit babypoepies op mijn katten hun buik :+

Oh en ik roep de kat wanneer ik de trap op ga, wie er dan het eerst boven is.. ik win dus nooit.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-12 23:59

Hier nog een tegen dieren prater.. Het gekke is dat ik tegen mijn hond praat alsof hij een persoon is en alleen tegen de katten een beetje debiel loop te doen :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:34

Ja hoor ik doe het ook, niet het papa en mama gedoe trouwens. Maar de katten weten meer van mij dan mijn vriend denk ik :')
De kitten die we sinds kort hebben babbelt ook heel gezellig terug :j
En dan die namen :o
Poes heeft Beau, dat wordt Beaaaaauuutttjjuuhhhcadeaauutjuuuuhhh
Kitten heet Jack en wordt JaaaaaaackkkkkeeeeeeJack
En ze luisteren er ook nog naar :+

Bij bepaalde worden weet de oudere kat wat er gaat gebeuren :j De kitten kent alleen nog maar euuuhhheeeuuhhhh :')
Maargoed ik praat dus ook tegen ze, vooral nu ik er twee heb.
Als ik de kitten eten geef vertel ikhem dat hij nog even moet wachten omdat beautjecadeautje eerst eten krijgt. Als die dan eten heeft (wat ik dus ook doe terwijl ik zeg: Krijg je lekker eten van me he en moet Jack nog even wachten :n ) en dan vervolgens richt ik me weer op Jack.

Vriendlief verklaart me regelmatig voor gek, maar hij staat 's morgens eerder op en dan hoor ik hem ook met ze praten :')

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:38

Mijn hondje moet er zeker aangeloven. :+
We hebben hele gesprekken haha, ook altijd als ik weg ga is ze beledigd want dan praat er niemand meer tegen dr.
Ik heb er ook altijd beloofd: 'Als ik weg ga, kom ik altijd weer terug'. En het lijkt dat ze dit gelooft.

Jaja, stom iknow. Maar het gaat vanzelf. :+

Ook praat ik vaak tegen paarden hoor, heerlijk.
Maar ik blijf geloven dat het goed is voor de band.. :)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 16:52

Ja hoor, bij mij is ook het hele lijstje op te noemen... Het hoge kinderachtige piepstemmetje (uiteraard inclusief de koetsiedoediepoepelietoetie taal) aan één stuk door onzin verhalen l*llen, plat op de bek zoenen met bijbehorende zwaar overdreven smakgeluiden, 'babypoepies blazen' zoals Ceriadwen het noemt, altijd hysterisch gillen als ik terug van weggeweest ben, waarbij paardlief altijd braaf antwoord geeft met nog harder gegil en bij de honden hun staart er bijna af valt :') tja ik kan ook wel bedenken wat andere mensen ervan vinden, maar dat boeit me lekker niks O:)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 18:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 21:07

Whahaha die is echt gaaf :')

Miryamk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-12 21:10

:') Oooooh wat lief! :+:

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-12 06:40