geweldig!!! Wij hebben eens in de opvang een kat gekregen omdat deze met de dood bedreigd werd doro de buurt. Die kwam elke dag wel met een kippenbout, biefstukje, braadworst e.d. enz. aan zetten maar de buurt vond dit niet meer lachwekkend. Baasje vond het erg vervelend maar binnen houden ging niet en gezien de kat in een flat woonde kon ze ook geen tuin af zetten en was dit de enigste optie. Overigens met herplaatsen zijn we ook erg selectief geweest en hij is gaan wonen op een boerderij waar hij ook gewoon binnen mag komen. Dit om deze problemen niet weer te krijgen.
aisie
Geplaatst: 22-09-12 18:45
Dit is echt hilarisch Bizar wat die kat allemaal mee sleept. Nog nooit gezien maar ik kom niet meer bij hier.
haha klikte net 'watch on youtube' aan, krijg ik eerst een reclame, een meisje aan de telefoon '' hij is weg... '' '''aaaach maar je vind toch zo weer een ander? '' haha toepasselijk
Fu_Qi
Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-12 18:57
Tries_en_Faf schreef:
haha klikte net 'watch on youtube' aan, krijg ik eerst een reclame, een meisje aan de telefoon '' hij is weg... '' '''aaaach maar je vind toch zo weer een ander? '' haha toepasselijk
Annenas
Geplaatst: 22-09-12 18:57
hahaha lach me kapot om dat beest.
Ragdollcat
Geplaatst: 22-09-12 18:59
Hahaha ja gezien op de tv.
Echt heel erg leuk om te zien en ik vind het reuzegrappig.