Das viel hond aan! Wat te doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

Re: Das viel hond aan! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 23:29

De meeste reacties waren ook dat het niet aardig was om de hond een das te laten aanvallen, Albert waarschuwt dat het ook voor de hond niet ongevaarlijk is.

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-12 23:38

Tja, zoiets gebeurt je ook niet iedere dag.De 'eerste reactie' van TS kan ik me heel goed voorstellen.
Toch een beetje 'paniek'.
Het lijkt me wel verstandig om politie/boswachter te waarschuwen.
Rabies komt in vlagen voor (een paar jaar geleden heerste het onder vleermuizen).
Ik zou dat niet zomaar uitsluiten.

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-12 23:49

Albert schreef:
Citaat:
.. 'BEAU! PAK HEM!!' schreeuwde ik, en toen ging mijn hond achter dat ding aan..

Dat lees ik toch!
Al wist je op dat moment niet wat het was, het blijft een domme actie om je hond aan te zetten " iets " aan te vallen.

Lees het HELE topic even door. Het is maar een tip. Zodat ik mijn reacties niet hoef te herhalen :)

VogeltjeM

Re: Das viel hond aan! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:03

Even aangenomen dat TS haar hond niet heeft getraind met commando 'kill', was het waarschijnlijk eerder gewoon een geschrokken kreet van haar dan een daadwerkelijk commando om haar hond een beest te laten doodbijten. :')

Ook wel grappig dat mensen hier de TS beschuldigen van het lastigvallen van een onschuldig wild dier, dat nooit geen mensen lastigvalt en 'toevallig uit de bosjes kwam tippelen', terwijl TS beschrijft dat er een beest uit de bosjes kwam gestormd en keihard achter haar hond aanging. Wie valt wie hier lastig in die situatie? :')

Wel echt bizar dat hij zich ophoudt in een woonwijk, dat tesamen met dat agressieve gedrag doet me wel vermoeden dat hij in de puree zit. Misschien nog een keertje het nummer proberen? :)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 17:05

Die das is gewoon hondsdol :j
Zou zeker nog eens bellen