Marjoow schreef:Geloof me, ik heb ook een hekel aan schreeuwende kinderen. Maar daar gaat het hier niet over. Ik heb geen van beide.
Hetgeen waar ik me aan erger is het feit dat er zoveel hondeneigenaren zijn die hun hond níet netjes onder appel hebben staan. Dan kun je de hond 10x roepen en dan nog heeft ie gewoon schijt aan je.
Feit blijft ook, wanneer het mis gaat en een hond bijt een kind, is het de schuld van de hond. Ongeacht het gedrag van het kind. Kun je hoog of laag springen, kan eerlijk zijn of niet, het is gewoon zo.
Nogmaals: wat is nou de moeite om naar een hondenstrand te gaan? Of een meer in de buurt, wat vaak minder druk bezocht word.
Ik heb er een hekel aan dat zoveel mensen hun kinderen niet onder controle hebben, is toch precies hetzelfde?
Zo wordt het misschien gezien, maar in 90% van de gevallen is het andersom.
Dan moet dat strand wel beschikbaar zijn, hier in Limburg wordt dat al een stuk moeilijker.
Wist je dat er in Amerika restaurants zijn waar kinderen verboden zijn? Dat moet toch heerlijk eten zijn!

Ten eerste gaat daar dit topic niet over en een kind is toch écht wel iets heel anders dan een hond. Vind die vergelijking echt niet kunnen. En nee, ik ben geen fan van kinderen, maar ik zal het niet in mijn hooft halen om zo'n vergelijking te maken