) Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
net een aap 
dus ze eeet al wel iets maar als ze er omheen kan eten doet ze dat nog

(gelukkig want dat wilde we)

en ja wij hebben haar de eerste 2 weken ook verwend want ach ja ze is zo lief en klein en ze eet goed (daar waren we al blij mee) maar nu moet ze even wat minder verwend gaan doen
we hebben al wel 5 verschillende merken en van sommige merken nog 3 verschillende soorten 
xMarloes schreef:Ze is simpelweg geen brokken gewend en dan kan je niet zo 1-2-3 verwachten dat ze ineens brokken gaat eten wat heel anders is dat natvoer...
LibertyLucky schreef:Ik heb ook 2 kittens,een ervan weigert ook brokken en melke
Al geef ik haar 3 dagen geen blik en 1x per dag kittenmelk,dan nog eet ze die brokken niet:S
Die andere eet voorbeeldig ziijn brokjes op en drinkt water.
tot nu toe heb ik helaas geen manier gevonden om haar op brokken te zetten en krijgt ze nu soms wel een beetje blijk,maar niet elke dag.
Ze bedelt ook altijd als ik iets eet en ziet er soms echt hongerig uit,maar brokken? No Way
Ze hebben Hills,Royal canin,pets eigen merk,eukanuba ,Whiskas dus keuze zat
wij dus ook.... maar goed. Raar hé dat ze het gewoon vertikke?xMarloes schreef:LibertyLucky schreef:Ik heb ook 2 kittens,een ervan weigert ook brokken en melke
Al geef ik haar 3 dagen geen blik en 1x per dag kittenmelk,dan nog eet ze die brokken niet:S
Die andere eet voorbeeldig ziijn brokjes op en drinkt water.
tot nu toe heb ik helaas geen manier gevonden om haar op brokken te zetten en krijgt ze nu soms wel een beetje blijk,maar niet elke dag.
Ze bedelt ook altijd als ik iets eet en ziet er soms echt hongerig uit,maar brokken? No Way
Ze hebben Hills,Royal canin,pets eigen merk,eukanuba ,Whiskas dus keuze zat
Oh jij hebt dus ook al van alles in huis gehaald.wij dus ook.... maar goed. Raar hé dat ze het gewoon vertikke?
Air; ja maar zo'n hoeveelheid dat het bijna niks is, en nu eet ze er ook gwn omheen ( of ze moet net even verkeerd gepakt hebben en het net in der bekkie hebben.. )