Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en DAAR IS IE WEER. Hij kwam snel aan een draadje naar beneden gezeild en zat daarna op de muur. Ben in een flits overeind gesprongen, heb nog geprobeerd hem zelf weg te krijgen maar oh oh oh ik durfde het echt niet.
Dus toen maar even m'n vader wakker gemaakt (die dat niet zo op prijs stelde..
), die heeft hem uit 't raam gemikt en toen kon ik ein-de-lijk gaan slapen
_Tara_ schreef:En, heb je de nacht overleefd?Ik gok trouwens dat je 't over een trilspin hebt en niet over een hooiwagen. Hooiwagens zijn sowieso geen spinnen en zitten buiten. Trilspinnen zijn die langpotige spinnen die je altijd in huis tegen komt.
En je eet ook geen spinnen in je slaap. Dus dat scheelt weer
Edit: Heeft iemand dat ooit getest trouwens, of een spin serieus weer uit de stofzuiger komt kruipen? Ik kan me er echt niks bij voorstellen trouwens. Met zoveel kracht opgezogen worden en er dan weer rustig uit kruipen. Ik hoor 't wel vaker hoor, maar kan me er gewoon niks bij voorstellen.
laat fie arme beestjes gewoon levenn, behalve als ze eitjes gaan leggen
)
Magrathea schreef:Oh my god, en dat is dan vegetariër (toch? Uit welk topic ken ik je ook alweer)
Valt me van je tegen
Ik moet ook niks hebben van spinnen, maar doodmeppen? M'n hoela, die beesten eten de muggen op die mij knoeperts van bulten bezorgen, nee bedankt, ik hou ze liever te vriend
Maar omdat ik die koetjes spaar mag ik best wat ongedierte de hemel in helpen vind ik. 
) en wachten tot er iemand thuis komt. Ik durf ze namelijk echt niet op te pakken. Dus ja, na een lang dagje alleen en drukke spinnentijd staan er wel eens meerdere glazen op de grond ja :p
Deze begon direct te rennen en even later zag ik hem liggen dood. Hij kon dus duidelijk niet tegen dat spul.