Hij heeft net heerlijk op schoot liggen slapen, geniet ik nu net wat meer van.
Ik zit sinds twee weken thuis zonder werk en voor de eerste keer ben ik daar een beetje blij mee. Kan ik extra veel tijd met hem doorbrengen en zijn ze alleen het hoognodige alleen thuis. Verder lekker veel aandacht en leuke dingen doen.
Dat doe ik inderdaad zoveel mogelijk. Ga morgenmiddag gewapend met camera naar de zandvlakte met hem. Mochten we vrijdag dan toch bezoek krijgen van dat engeltje waar we zo op hopen, dan hebben we er gewoon weer foto's bij. Zoniet, dan hebben we in ieder geval nog mooie foto's van een goede max aangezien het nu verdomd snel zou kunnen gaan.
Dank jullie wel. Straks eerst naar stal voor de smid maar daarna is alle tijd voor Max.
Shylah
Geplaatst: 23-08-12 21:47
Wat een naar nieuws!
Mocht chemotherapie een uitkomst zijn, dan kan ik je gerust stellen... dieren hebben daar veel minder last van dan mensen, ze worden er eigenlijk bijna nooit misselijk of naar van (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen...) en ik heb honden gezien op de kliniek die voor chemo kwamen, sommige waren zo vrolijk en ze kenden de DA al en vonden het gewoon gezellig daar. Misschien dat het kwam omdat ze na de injectie een koekje kregen... :p
Ik hoop dat het te behandelen is! Succes!
Silence
Morgen weten we de definitieve uitslag. We hebben een ini mini beetje hoop gekregen. De DA gaf aan dat als het kanker is de klieren niet uit zichzelf kleiner worden, dat daar de prednison voor gegeven wordt. Maar de klieren zijn nu nog minder dan de helft van gisteren. Maar we gaan nog altijd uit van het ergste.... Morgen zal ik wat foto's van vanmiddag online zetten.