pup AMY op brutale wijze GESTOLEN!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:47

Nou ja, als je nog langer afgaat wachten tot je misschien ooit wel mail terugkrijgt, is het wellicht te laat. Er staat gewoon een telefoonnnummer bij hoor. Bel met je mobiele telefoon. Vrij simpel ;)

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 16:48

Eerlijk gezegd denk ik niet dat iemand die zo'n pup steelt,m op internet zet.
Ofwel onderhands verkopen,of zelf houden voor de fok.De wereld zit nou eenmaal ziek in elkaar.

Maar je gaat toch zoeken,logisch.
Ik zou dan de advertenties zonder foto ook goed in de gaten houden.

Ik zou op alle advertentiesites foto's zetten en dat je hondje gestolen is....
Wie weet wordt ze herkend.
Desnoods hart van nederland inlichten.
Geen tijd te verliezen.

amsterdam_30

Re: pup AMY op brutale wijze GESTOLEN!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 17:42

Met een verkeerde foto kan iemand hem best op internet proberen te verkopen denk ik.
Er staat wel dat ie meteen opgehaald kan worden, dat je snel moet zijn zelfs.
Verder staat er niets over het nestje?
Hoeft niet een gestolen pup te zijn, maar snap de interesse van ts wel.
Iemand anders laten bellen ts? Kan snel gaan en dan is de pup weg..
Snap wel dat je niet naar iedere advertentie kan gaan rijden. Is ook best een eind rijden, dus geen idee of je pup uberhaupt zo ver zit.. Maar je weet maar nooit!
Woont er niemand om de hoek die even een foto gaat maken en hem ter plekke met haar of zijn telefoon kan doorsturen? Of een chip lezer heeft?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:01

Uiteraard vermeld je bij het bellen niet dat je op zoek bent naar je gestolen pup, je kan je toch prima voor doen als een potentiële koper om meer informatie (wat is het geslacht, zijn de ouders aanwezig... etc) te winnen? Bovendien kan je met je mobiele telefoon anoniem bellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:12

Als ik in de buurt woonde zou ik wel langs willen gaan en foto's willen maken (onder het mom van 'ik maak wat foto's voor mijn vriend die helaas vandaag niet mee kon, maar ik wilde alvast bij het hondje kijken want ik kon niet langer wachten'. Maar woon niet in die richting...

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 18:22

amsterdam_30 schreef:
Met een verkeerde foto kan iemand hem best op internet proberen te verkopen denk ik.
Er staat wel dat ie meteen opgehaald kan worden, dat je snel moet zijn zelfs.
Verder staat er niets over het nestje?
Hoeft niet een gestolen pup te zijn, maar snap de interesse van ts wel.
Iemand anders laten bellen ts? Kan snel gaan en dan is de pup weg..
Snap wel dat je niet naar iedere advertentie kan gaan rijden. Is ook best een eind rijden, dus geen idee of je pup uberhaupt zo ver zit.. Maar je weet maar nooit!
Woont er niemand om de hoek die even een foto gaat maken en hem ter plekke met haar of zijn telefoon kan doorsturen? Of een chip lezer heeft?

Precies jij snapt um!!
Tis maar 1 pup en geen nestje. De foto is opvallend leuk en lijkt me niet echt van een in huis wonende pup.
Als je eens wist hoeveel foto's ik gemaakt heb van mijn Amy en hoeveel ik er meteen weer weggooide omdat ze niet leuk waren?
Er is gebeld ondertussen maar nog geen kontakt gehad.

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 18:24

Wuis schreef:
Als ik in de buurt woonde zou ik wel langs willen gaan en foto's willen maken (onder het mom van 'ik maak wat foto's voor mijn vriend die helaas vandaag niet mee kon, maar ik wilde alvast bij het hondje kijken want ik kon niet langer wachten'. Maar woon niet in die richting...

PRECIES !!! Zoiets!!
Door de telefoon kan ik um nog niet zien en mensen liegen alles bij elkaar om toch maar iemand bij hun handel te krijgen...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:31

Maar als je gezien hebt dat ze van het erf werd gehaald is het dan niet verstandig om hier neer te zetten bv wat van auto enz. Probeer het ook eens bij asiels. Mensen denken tegenwoordig al snel dat iets weg gelopen is.

Thirty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 18:37

Na ja het is een poging waard als je echt graag je hond terug wilt. Wie niet waagt, wie niet wint. Als buitenstaander ging ik me hier echt niet mee bemoeien of voor het karretje laten spannen, als TS niet eens een telefoontje eraan wil wagen.

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 20:14

Thirty schreef:
Na ja het is een poging waard als je echt graag je hond terug wilt. Wie niet waagt, wie niet wint. Als buitenstaander ging ik me hier echt niet mee bemoeien of voor het karretje laten spannen, als TS niet eens een telefoontje eraan wil wagen.

Hoe kom je er bij dat er niet gebeld is? Maar geen kontakt gekregen en nog steeds niet, ook niet per mail...
Maar ik ben toch duidelijk als ik zeg dat ik door de telefoon nog niks kan zien en mensen alles bij elkaar liegen?
Auto mag ik nu wel melden want de politie doet er toch niks mee...was een groene ouder model Mercedes, hebben helaas geen kenteken.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:06

covergirl schreef:
Wuis schreef:

PRECIES !!! Zoiets!!
Door de telefoon kan ik um nog niet zien en mensen liegen alles bij elkaar om toch maar iemand bij hun handel te krijgen...

Maar ondertussen ben je al een halve dag verder en is er niets ondernomen.
Stel dat het hem wel was, dan ben je nu misschien te laat. Ik zou niet zo afwachten.

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 22:08

[/quote]

PRECIES !!! Zoiets!!
Door de telefoon kan ik um nog niet zien en mensen liegen alles bij elkaar om toch maar iemand bij hun handel te krijgen...[/quote]

Maar ondertussen ben je al een halve dag verder en is er niets ondernomen.
Stel dat het hem wel was, dan ben je nu misschien te laat. Ik zou niet zo afwachten.[/quote]

Als ik domweg helemaal geen kontakt krijg...weet ik toch ook niet waar ik naar toe moet rijden?
Heerenveen is groot hoor...

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 06:36

Maar wat maakt het dat je naar die advertentie kijkt? Er staan zo veel van dat soort pups op mp.
Ook al asiels gebeld?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 07:36

ts ik snap je probleem.ook snap ik dat je deze advetentie verdacht lijkt omdat het maar een honde is en die ook nog eens snel weg moet.ook raar dat ze niet reageren terwijl er staat dat het dus snel weg kan.2uur rijden is veel als je geen zekerheid hebt,maar bellen en vrage of het een reutje/teefje is helpt je al een stuk verder is het een reu dan weet je genoeg.is het een teef kun je misschien nog wat foto's vragen ofzo

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 10:07

kohtje schreef:
Maar wat maakt het dat je naar die advertentie kijkt? Er staan zo veel van dat soort pups op mp.
Ook al asiels gebeld?

Asiels hier in de buurt allemaal benaderd. Zij lezen sowieso de chip dus dan komt ie wel terug.

covergirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 10:10

keona schreef:
ts ik snap je probleem.ook snap ik dat je deze advetentie verdacht lijkt omdat het maar een honde is en die ook nog eens snel weg moet.ook raar dat ze niet reageren terwijl er staat dat het dus snel weg kan.2uur rijden is veel als je geen zekerheid hebt,maar bellen en vrage of het een reutje/teefje is helpt je al een stuk verder is het een reu dan weet je genoeg.is het een teef kun je misschien nog wat foto's vragen ofzo

Ik kreeg zowel telefonisch als per mail geen kontakt.
Meer mensen hebben voor mij om info gevraagd maar kregen allen geen gehoor.
Advertentie is nu verwijderd dus waarschijnlijk verkocht aan de 1e beller?
Dan maar hopen dat mensen er mee naar een DA gaan voor enting...

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:14

ik vind je zelf ook een beetje laks om eerlijk te zijn.. als ik het vermoeden had dat dat dier van mij was dan hong ik gelijk aan de telefoon

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:15

ze heeft toch gebeld maar kreeg geen gehoor...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:17

Wat ik me eigenlijk af vraag....
Er is gezien dat de pup gestolen is ???
Is er een auto gezien ?, beschrijving van de mensen ???
Heb je een kenteken ?
hiermee zou je nog wel wat kunnen uitvogelen namelijk..

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:18

Dobel schreef:
ik vind je zelf ook een beetje laks om eerlijk te zijn.. als ik het vermoeden had dat dat dier van mij was dan hong ik gelijk aan de telefoon

Dan kan je 'hongen' wat je wilt, maar als er niet opgenomen wordt schiet het niet op he...

Jeetje zeg, lezen is soms ook een vak. De TS heeft meerdere malen contact gezocht (blijkbaar zijn er ook nog vrienden geweest die contact hebben proberen te zoeken) via mail/telefoon. Maar als er niet op gereageerd wordt... En als je niet weet waar het is... wat willen jullie dan dat ze doet? Elke deur in Heerenveen aanbellen?

TS: Veel sterkte, ik hoop dat je je pupje snel terug hebt!

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:19

ja maar wel erg laat.. en wilde een ander naar haar hondje laten kijken. Verder ga ik mee met post hierboven van Rommulus. Wij hebben ook contactgegevens gekregen van de politie via kenteken (niet toen iets gestolen was maar andere reden)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:24

Als je meer info hebt die overeenkomen met jouw pup wil ik best gaan kijken, mits je een adres hebt, ga niet half heerenveen afrijden, want als ie in een tuin zit kan ik wel blijven rijden.
Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 20-08-12 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:25

covergirl schreef:
Auto mag ik nu wel melden want de politie doet er toch niks mee...was een groene ouder model Mercedes, hebben helaas geen kenteken.

als mensen nou even lezen..........

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:28

Hoeveel weken oud is Amy nu?

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 10:33

Blanket schreef:
Gaat het om deze adv?

Advertentie is eraf gehaald???

Hopelijk vind je je hondje weer terug..Vreselijk zeg, mensen die dat zomaar doen.
Laatst bijgewerkt door RianneH op 20-08-12 18:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Advertentie verwijderd, bespreken van advertenties is niet toegestaan