Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
amsterdam_30 schreef:Met een verkeerde foto kan iemand hem best op internet proberen te verkopen denk ik.
Er staat wel dat ie meteen opgehaald kan worden, dat je snel moet zijn zelfs.
Verder staat er niets over het nestje?
Hoeft niet een gestolen pup te zijn, maar snap de interesse van ts wel.
Iemand anders laten bellen ts? Kan snel gaan en dan is de pup weg..
Snap wel dat je niet naar iedere advertentie kan gaan rijden. Is ook best een eind rijden, dus geen idee of je pup uberhaupt zo ver zit.. Maar je weet maar nooit!
Woont er niemand om de hoek die even een foto gaat maken en hem ter plekke met haar of zijn telefoon kan doorsturen? Of een chip lezer heeft?
Wuis schreef:Als ik in de buurt woonde zou ik wel langs willen gaan en foto's willen maken (onder het mom van 'ik maak wat foto's voor mijn vriend die helaas vandaag niet mee kon, maar ik wilde alvast bij het hondje kijken want ik kon niet langer wachten'. Maar woon niet in die richting...
Thirty schreef:Na ja het is een poging waard als je echt graag je hond terug wilt. Wie niet waagt, wie niet wint. Als buitenstaander ging ik me hier echt niet mee bemoeien of voor het karretje laten spannen, als TS niet eens een telefoontje eraan wil wagen.
covergirl schreef:Wuis schreef:Als ik in de buurt woonde zou ik wel langs willen gaan en foto's willen maken (onder het mom van 'ik maak wat foto's voor mijn vriend die helaas vandaag niet mee kon, maar ik wilde alvast bij het hondje kijken want ik kon niet langer wachten'. Maar woon niet in die richting...
PRECIES !!! Zoiets!!
Door de telefoon kan ik um nog niet zien en mensen liegen alles bij elkaar om toch maar iemand bij hun handel te krijgen...
keona schreef:ts ik snap je probleem.ook snap ik dat je deze advetentie verdacht lijkt omdat het maar een honde is en die ook nog eens snel weg moet.ook raar dat ze niet reageren terwijl er staat dat het dus snel weg kan.2uur rijden is veel als je geen zekerheid hebt,maar bellen en vrage of het een reutje/teefje is helpt je al een stuk verder is het een reu dan weet je genoeg.is het een teef kun je misschien nog wat foto's vragen ofzo
Dobel schreef:ik vind je zelf ook een beetje laks om eerlijk te zijn.. als ik het vermoeden had dat dat dier van mij was dan hong ik gelijk aan de telefoon
Blanket schreef:Gaat het om deze adv?