Faniek schreef:Een aantal geven inderdaad een opvang aan, maar nergens dat je niet direct aan een 2e cavia vast zit als het niet gaat. Ook nergens zegt iemand dat die dit vaker heeft mee gemaakt dat mensen dit zeggen terwijl de praktijk anders uitwijst. Ik heb ervaring dat veel mensen dit zeggen, maar in praktijk blijkt het gewoon anders te liggen. Dat je risico's neemt dat het fout gaat is dan ook niet zo, omdat je cavia mee gaat om te kijken of ze überhaupt samen kan en klikt dus dat zijn dingen die je kan ontkrachten.
Daarbij geef ik aan dat het je eigen keus is en ik kleineer helemaal niemand hier![]()
Verder is het nog steeds inderdaad je eigen keus waar je wellicht door alle tips en trics ooit nog op terug komt, maar nog steeds je goedrecht ook als je dat niet doet.
Je hoort mij niet zeggen dat jij degene bent die mij kleineert,
het is inderdaad me eigen keuze.
echter lijkt het me niet verstandig te kijken bij een opvang, aangezien er met chichi is gekeken voor meerdere cavia's en geen van allen goed gaat..
Jammer dat jou cavia'tje nu moet lijden dankzij jou koppigheid. Bedenk dat iedereen het beste voor heeft met zo een diertje.