We hebben hem net gebracht en zijn weer onderweg naar huis. Hij vond het wel prima volgens mij, liep beetje rond te snuffelen en is daarna boven alles gaan onderzoeken. Hij gaat het goed hebben daar.
Inderdaad fijn dat hij een super plek heeft gevonden. Het zal een paar dagen niet makkelijk zijn voor je denk ik. Maar aks je weet dat hij in goede handen is, verzacht dat je leed vast wel.
Veel sterkte ts, met alles wat er voor je komen gaat. En wie weet kun je hem over een tijdje weer lekker knuffelen en vast houden.
Er valt een grote lading van me schouders nu. De stress en de klok die doortikt zijn zwaar geweest maar het is goed nu. Ik ga hem onwijs missen want het was echt me maatje, me steun in tijden. Heb me net heel groot gehouden maar durf nu ff niet in de spiegel te kijken.
Jeetje TS, wat ontzettend rot voor je dat je je kat weg moet doen... Lijkt me (vrijwel) niets ergers dan dat! Heel veel sterkte toegewenst in de komende periode (en dan bedoel ik niet alleen zonder kat).
Gelukkig zijn er genoeg lieve bokkers!
Anoniem
Geplaatst: 31-07-12 20:33
sterkte!
En inderdaad voor Djimmert een Was net wat later dan jouw toen ik mijn huis aanbood, maar ben in ieder geval blij dat hij een nieuw thuis heeft gevonden!