Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Gelukkig gaat dit al ruim 10 jaar goed zo en ik heb tot nu toe nog nooit door warmte bevangen dieren gehad.
Mijn merrie (die nog een maandje op een stal staat) staat daarentegen vol in de zon en kan volgens mij niet schuilen, maar dat vind ze niet erg. moet alleen goed neusjes smeren!!

maar meestal snappen ze na tien minuten dat de wereld niet vergaat als ze iets verder bij me vandaan gaan liggen in de schaduw
Als het erg heet is in huis (valt nu wel mee) zetten we de tafelventilator aan (op de grond) dan gaat de hond ervoor liggen (en wij hebben het warm
)
en dan werkt die niet
. Bij verplicht af ligt ze er wel op, maar vrijwillig niet, dus dan maar niet.
. Normaal gesproken laat ik hem lekker veel en vaak zwemmen met dit weer, maar hij is een week geleden geopereerd en mag dus nog even niet, dus dan maar lekker onder de tuinslang met schoon water. De kippen krijgen ook dagelijks een douche, vinden ze best fijn. M'n eenden en ganzen dobberen gewoon heerlijk in de sloot. Paardlief gaat gewoonlijk onder de gieter met water maar is even uit logeren bij z'n broer waar ie ook dagelijks ff onder de tuinslang mag:). had voor hondlief ook zo'n koelkleed maar hij vind dat ding doodeng haha. Verder zorg ik dat alle beessies hele dag genoeg water hebben.
echter moet ik bij het inrichten daarvan wel rekening houden met een heleboel mede flat bewoners....