Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gingen me aanvallen

StonedRomy schreef:smeetjoew schreef:Zet je levende dieren gewoon levend in de koelkast???? En je gooit 'm dan zeker ook levend in kokend water?
Sorry hoor, maar we staan met zn allen op ons kop als een paard 10 minuten met zn kop in de krul moet, maar een kreeft in de koelkast zetten is wel acceptabel??
die kreeften leven in koude gebieden dus de koelkast is het natuurlijkste voor die beestjes en zodra ze op kamertemperatuur staan zijn ze verdoofd en zodra ze het water raken zijn ze al praktisch dood.
dus is hele acceptabel en ja ik ben een vegetariër maar ik kook die beestjes ook gewoon ( en sterk dat die krengen kunnen zijn )

Jans schreef:smeetjoew schreef:Zet je levende dieren gewoon levend in de koelkast???? En je gooit 'm dan zeker ook levend in kokend water?
Sorry hoor, maar we staan met zn allen op ons kop als een paard 10 minuten met zn kop in de krul moet, maar een kreeft in de koelkast zetten is wel acceptabel??
Ze raken in een soort slaap in de koelkast.. Ik vind het niet meer dan normaal, maargoed ik ben dan ook hobbykok en heb me er in verdiept. In tegenstelling tot sommige beweringen die hier kangskomen En pbtjes die ik krijg
Overigens sta ik niet op mijn achterste benen als een paard in de krul moet lopen. Ik eet ook gewoon paard en ik zou ook gewoon mijn eigen kippen slachten als ik ze zou hebben.

ben blij dat ik ze hier nog nooit ben tegengekomen *klopt af*
Maar blijkbaar staat ie in de vecht modus?
en overal nog andere stukjes kreeft
Sjors schreef:Je moet hem wel even oppakken en hem terug in de sloot plaatsen, zo gaat die echt dood!
maar of ze ook zo lekker zijn uit onze slootjes dat weet ik niet.