Oh wat naar. Ik had nog goede hoop dat hij het niet was gezien zijn chip en je nog niet was gebeld. Sterkte met het verwerken van het verlies van je kattevriendje!
Toch fijn dat ie terecht is, ook al niet met goede afloop Vond het zelf altijd heel erg om niet te weten waar je kat is en wat er is gebeurd en nu heb je iig duidelijkheid. Sterkte!
Mickey is aangereden op de 11de bij ons in de straat en was opslag dood, gelukkig heeft ie niet geleden. Hij zag er heel nestjes uit geen dramatische effecten geen bloed enz...ook werd hij netjes op een mooi kleedje gelegd toen we erbij kwamen en kregen ruim de tijd om naar hem te kijken en te realiseren wat er gebeurd was. Eenmaal thuis hebben we de andere dieren laten ruiken aan hem de een met interesse de ander wist niet wat ze ervan moest denken. Morgen begraven we hem in onze achtertuin op zijn plekje midden in het gras. We zullen hem erg missen hij was de vrolijkheid in huis gaf een kopstoot als je het nodig had en m'n kussen blijft voor altijd leeg aan een kant...het gemis van zijn koppie in mijn nek terwijl we samen in slaap vallen, z'n gespin bij elke aanraking en z'n overdreven kusjes op m'n mond....in m'n hoofd loopt ie nog steeds mee als we de hond uitlaten en hou ik troost aan de gedachten dat hij in ieder geval een vrij en goed leven heeft gehad.
voor altijd in ons hart, rust zacht lieve stoere Mickey!!!