Via www.resanito.nl
Hij is alleen heel erg bang voor mannen
dus daar zit iets in verleden niet goed
maar dat had ook met NL pup kunnen gebeuren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ook niet alles bijgelezen maar wel een paar opvallende dingen gelezen :S
daffodil schreef:Dan heb je Frekkel ongeveer tegelijkertijd bij Aai vandaan gehaald als ik Luca...das namelijk ook twaalf jaar terug! Ik moest haar helemaal in Urmond halen, wereldreis voor mij. Ook ik zocht een klein hondje, sociaal, volwassen en ik heb echt zoveel honden bekeken maar een hond moet je aanspreken en of die hond dan toevallig uit Utrecht komt of uit Spanje, lekker belangrijk.
Ik vind het altijd zo kortzichtig om te zeggen dat je perse een hond in NL uit het asiel moet halen......bespottelijk!
Mavelle schreef:Dan hoef je toch ook geen vliegkosten te betalen? Ik snap het probleem niet zo.

hahaha 
innnternationaal! haha) rashond heeft wel eens wat gesloopt, achter de schapen aan gegaan en uit de prullenbakken gevreten tsja.. bij nader in zien had ik gewoon zelf het een en ander fout gedaan
gelukkig is het nu een heus poppedijntje
Beessie is toch van Spanje naar Nl gekomen? T is maar waar je je druk om maakt..

essiesilly schreef:o grappig, ik moet meestal uitleggen dat mijn ras geen mengelmoes ishaha
jammer die vooroordelen van die mensen :S als de hond leuk is dan is hij toch nogsteeds leuk als het wel of geen ras is :S
Amaris schreef:@ spatter: in de beestenboel komt binnenkort een hele oude windhond terug in het asiel (na even geadopteerd te zijn geweest) dier is al op leeftijd, eigenlijk heel sneu. Zou de windhondenstichting daar iets in kunnen betekenen? Komen zij uit de buurt van kinrooy/stramproy/weert of zitten zij heel ver weg?
) en ik heb echt nog nooit zulke lieve honden in huis gehad!
En dat moet ook niet per se, als je een gepaste hond in Nederland kan vinden is dat toch ook leuk? Alleen jammer dat er zo veel vooroordelen zijn over buitenlandse honden. Maarja, zo is de mens nu eenmaal... Quellian schreef:.......
Ik zou nooit een hond uit een Nederlands asiel halen (zéker niet met een kind), want hier zitten letterlijk andermans mislukte opvoedpogingen.
Ik heb een kat (Pumbaa) uit het asiel, dat was de eerste én de laatste kat uit het asiel in Nederland; nooit meer! (hij was zogenaamd mishandeld door zijn vorige baasje, maar na 2 weken begreep ik wel waarom).
We hebben overigens ook een kat uit Frankrijk en hadden er eentje uit België; een dier is een dier, ongeacht in welk land het is geboren!
Succes met je keuze!
dan weet je wat voor hondjes er zitten.