Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
moyra schreef:Chippen van pups geboren in 2012 is weldegelijk verplicht (mijn nestje pups die deze week naar hun nieuwe huisjes zijn vertrokken zijn dus ook gechipt) http://www.rijksoverheid.nl/documenten- ... -2012.html
Een paspoort kregen pups al voor ze (verplicht)gechipt werden dus het is niet vreemd dat hij deze wel heeft gekregen.
Echter heb ik in de shih tzu fokkerij wandelgangen al vernomen dat het fokkers zijn die een 1 daagse curcus chippen doen.
Hopelijk knapt je hondje snel op en een zieke pup merk je weldegelijk op voor hij naar zijn nieuwe mandje gaat.
Heb je hem al betaald inmiddels of uberhout contact kunnen krijgen met de fokker ?
, ik ben vanaf morgen aan het logeren bij mijn ouders daar staat mijn laptop ook, en dan zal ik even foto's van precies eenweek geleden en nu plaatsen ! Hij groeit zo hard , en hij is dus al dikker en dat is goed te zien ! Ik ben zo trots op hem !( En blij want nu kan ik kwa ontlasting gaan starten met de zindelijkheids training ). Woensdag krijg ik de uitslag!
Ik ga niet in de randstad maar bij een dierenkliniek in Halsteren en dit scheelt al 50 procent van de prijs . Als je een huisdier neemt neem je de verantwoordelijkheid ook om voor dit soort kosten op te draaien , vind ik.
loulou schreef:sterkte met je eigen operatie morgen.
ik neem aan dat je niet akkoord gaat met de 50%, want ik vind het echt een belachelijk voorstel.
dat is dan weer het voordeel van kopen bij een erkende fokker, dan teken je gewoon een contract waarin dit soort dingen vast staan en dan zou je de kosten dus ook gewoon terug hebben gekregen.
. Het gaat dus de goede kant op , en hij is aan de puppybrokken nu inmiddels.